Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-11 13:57:15 följande:
    Kan du inte ringa och prata med dem du hyr av och höra om det är ok med att betala in lite senare, förklara situationen, de brukar kunna vara förstående.
    nej pgr av en händelse som hände för först aåret vi bodde här så får ja inte betala in den sent...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-11 13:59:46 följande:
    men vet du.. de kommer ordna sig..
    ring din hyresvärd så att de vet om hur din situation ser ut, förklara att du kommer bli en vecka sen med hyran men att de kan vara säkra på att du kommer betala den, annars kommer dom kanske hinna skicka ut en påminnelse och då blir de en extra utgift för den.. de e ju onödigt..

men ring o prata med dom som sagt, inget är omöjligt och om du inte har slarvat emd betalningarna innan så har dom ju ingen anledning att misstro dig denna gång heller... visa papper på att du fått beviljat csn om de vill se de.. förklara att du ska börja i skolan osv...

fan,, nu kom moraltanten fram.....
    går tyvärr inte...pgr av en händelse som ja som ja skrev tidigare..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-11 14:09:56 följande:
    hann inte läsa de innan ja postade inlägget..
    men försök låna av exet då, dina föräldrar..
    allt kommer lösa sig.. nu ska vi blicka framåt eller hur
    hehe exet är pank mina föräldrar kommer INTe hjälpa mig.... ska prata med min handläggare se va dom säger...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-11 14:20:21 följande:
    ja rekomenderar dig ändå att prata med hyresvärden.. även om de blev fel för ett år sen så kanske de är annorlunda nu, och kan du dessutom bevisa at du kommer få pengar veckan efter och visa papper på det så kan ja inte tänka mig att det ska vara några problem.. allt är värt att testas
    kan ej då vi har nytt hyreskontrakt och kommer hyran in sent så har ja 1 månads uppsägning...
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:27:14 följande:
    Vad kul för dig, tänk att vara så uppskattad så förra chefen skickar ett kort, det är inte många som får det. Glad
    sonen08 skrev 2010-08-11 14:03:26 följande:
    nej pgr av en händelse som hände för först aåret vi bodde här så får ja inte betala in den sent...
    Har du något att förlora på att fråga dem?
    eftersom avtalet är ändrat och ja har skrivit på så får inte hyran komma in för sent då är de 1 månads uppsägning...
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:34:25 följande:
    Oj, tråkigt.
    japp men va skönt att vi fick bo kvar ändå.. SÅ ja är rätt glad även om vi fick ändra avtalet..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:38:12 följande:
    Det kan jag förstå. Skrattande
    men men de är väl bara o vänta till fredagen kommer o fråga min handläggare hur de verkar
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:42:52 följande:
    Jo, hoppas att det löser sig.Glad
    japp Nu hoppas ja bara kommer in på min utbildninhg ja vill gå... hmm funderar på hur man går till väga.. Om ja nu inte kommer in på den måste ja ju anmäla mig till den andra istället... suck fattar noll.. ja har kommit in på 1utbildning som ja egentligen inte ivll gå men kommer ja INTE in på fritidspedagog linjen ska ja gå den andra.. men de är ju sista "logg" in dag på den.. ska man kontakta skolan sen om man kommer in på den andra o vill hoppa av denna??
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:49:30 följande:
    Ja, tacka ja till platsen du fått, kommer du in på den andra utbildningen så hoppar du av den och hoppar på fritidspedagog.
    bra då gör ja så då är de väl bara meddela csn om ändringen med??
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-11 14:53:29 följande:
    Ja, hur lätt som helst.
    tack tack Planerar alla inköp nu wieeeeeeeeeee nu kan ja bli klar med min lägenhet med
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D