Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-13 20:19:55 följande:
    *käkar djungelvrål-klubba* Kan man få ont i magen av klubbor?!?!?
    va sånna där polkagrisklubbor sån liten.. som de säljer här nere på livset vet ej alls fick asont i magen igår efter den och nu idag med...:-S
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:30:58 följande:
    Det är bara köra utan blöja när man kan o låta dom kissa på sig så dom lär känna sina kroppsfunktioner.. Domdär underbara blöjorna är ju så underbart torra nuförtiden så barnen kan kissa hur mycket som helst utan att känna nåt... Skrikandes
    ja precis.. han har nog kommit på de nu efter halvolyckor som kommer i kallingarna.. kallar dem för "halv" olyckor då retsen av kisset kommer i pottan

Ååååå va ja lngtar till slutet av mååånaden HAr såååå mycket o fixa med nu både planering och så ska ja få upp all skit på vinden så ja kan handla allt nytt osm ska hem till MIN lägenhet som blir MITT MITT MITT wieeeeeeeee
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:35:36 följande:
    Har alla andra ett liv? Alltså utom du o jag, sonen...
    hhmmm verkar inte bättre... kan ju inte dra ut sonen ska snart sooova om han somnar...är egenliten inte min helg men vi bytt helg då exet skulle på fest imorgon egentligen men han fick åka på jobb..sen skulle han hämtat han på kvällen men blir såå sent o mitt i sonens favoritprogram PIPPI sen skulle han lämna han tidigt på söjndag för kunn åka och laga bilen sååå sa ja ta han på måndag eller tisdag föär han är ändå ledig då... så löstes sig allt
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:49:51 följande:
    knasigt.. Men det får du ta igen nästa gång du kan gå ut!
    japp blev fööööörälskad igår i en svart snygg taight klänning nu ska ja bara banta bort lite av magen så är den suuuupper duper snygg on mee
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:48:31 följande:
    Om min lillis är utan blöja så har hon fattat kopplingen mellan kissa o potta, men hon fattar ju det lite sent.. Men hon är ju bara 1½år så det är inte nån press alls.. Har lite introduktion bara..

Vad härligt.. Själv ska jag ju som sagt inte shoppa loss förrän 2013..... Ev en köksrenovering nästa sommar om jag har råd..
    ska köpa ny garderob/kläder när ja gått ner mina sista tio kg MEn få ordning på min lägenhet ska äntligen bli av har skjutit på de nu i 1 år SÅ nu ska de äntligen bli av och ska bli sååå skönt att allt blir mitt och sonens Ingen annans inget "lånat" inget fått utan köpt nytt mitt
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:12:39 följande:
    Jag har inredningsstilen billigt/gratis just nu.. Funkar bra tycker jag emd tanke på att jag har 2 småttisar som grisar ner..
    Ja de tär ju tråkigt att köpa ny garderob o sen gå ner massa så man inte kan använda kläderna..
    har kört den men nu vill ja fixa de så de blir fint visst allt blir ju ine gjort bara för ja drar till ikea men de största och de som ska handlas därifrån blir på en och samma runda så slipper ja åka dit flera gånger

Hmmm min son verkar INTE vara på g och somna ännu han är ännu vaken....
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:10:33 följande:
    Härligt.. Jag skulle behöva en ny garderob.... Man kanske skulle kolla runt lite på reorna på nätet om det finns nåt tillräckligt billigt som jag skulle kunna köpa till mig... Har fått så mycket tjej-kläder nu så jag lär inte behöva köpa mycket kläder till lillisen närmaste åren..
    ska köpa den kommer nog använda den även om magen är degklump som hänger men snyggt att ha även när den krympt Kommer nog köpa lite höstkläder även om ja håller på och går ner för kan ju inte gå naken
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:25:58 följande:
    Skönt att kunna göra lite som man vill.. Jag har inte direkt några stora marginaler så jag får nöja mig med det jag har o får..

Vaken fortf? shit vilken nattuggla...
    hehe nu slockna han
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:31:27 följande:
    Skönt.. Jobbigt när dom är vakna så länge.. Mina vaknar ju tidigt ändå o så blir nästa dag något jobbig....
    tycker inte de är jobbigt. men han kan ej soova länge imorgon Ska upp och tvätta kl 7.
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 21:30:54 följande:
    Kan man inte gå naken? Jag som tänkte köra kejsarens-nya-kläder-stilen i höst... Hmmmm....
    hehe.. tror ja kommer kunna ha samma storlek trots att magen är plattare om den nu vill krympa vill säga.. men de hoppas ja när ja börja träna
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D