Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-13 13:04:55 följande:
    förstår de.. ikea är kul om man har pengar att spendera
    ja ha hitta ett par stövlar ja vill ha... ååååå va ja vill vill vill....
    japp skrivit en låååååååång lista på allt ja ska handla får se när de blir av måste ju fixa nån som kör med stoooort släp samt bli av med sängen för o få in den nya sen
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 13:50:00 följande:
    oh jäklar... så de blir ny säng o allt... va kul de e ju så kul ju!!
    hoppas du få tag i nån som kör dig då, men de e nog inga svårigheter o fixa

nu ska ja snart hämta dotra min...
    är på uselt humör just nu... varför finns de så mycke skitstövlar för... mitt ex är en av dom.. fy fan!!!
    japp de blir säng och allt möjligt itll hemmet O enbart för att få mitt sängen är fleera år gammal... så den behövs bytas ut... Vet ej beror på hoppas få hjälp

har en soooooooon här hemma som just nu verkar vaknat på HEEEELT feel sidan sen imorse sur och vresig och arg heeeela dagen.... Försöker behärska mig men inte lätt när han är såååå krävande just nu...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-13 14:02:25 följande:
    de e ju pappan som står bakom sonen.. han böjer sig fram och det som vi ser som hår är egentligen skägget.. om du vrider på huvudet eller dataskärmen så ser du... han tittar liksom snett åt höger på sin son
    men de ser ju inte ut som skägg.....och näsan kan ju inte vara vinklad så när den är upponer....
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-13 13:56:02 följande:
    Jösses, har någon av er vågat sig in i spöktråden och sett fotot. Sitter här och är superrädd och har gåshud.Tyst
    är du med livrädd för sånt du är inte ensam...
  • sonen08

verkar som de löser sig med bil o släp ska bara väääääänta på mooooooney sen shoooppping on ikea:-9

• sonen08

Nu verkar Sonen ha fattat att man ska KISSA på pottan o inte i kallingarna han börja dra i mig och sprang och börja dra i kallingarna och satte sig på pottan och kissade INGEN "halv" olycka i kallingarna Sååååå stolt mamma.. Imorse var de 1 halv olycka i kallingarna... Tur man ska köpa fleera kallingar så man har och byta med innan de lär bli heelt tätt mellan gångerna Så får de bli billiga "halv"fula kallingar sen får han ha boxer när han blivit hel torr på dagarna

• sonen08

HMMMM ont i magen ikväll med MEN TROR ja veeeeet va de är nuuuu... åt samma sorts klubba idag som igår... måste vara dem....

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-13 19:22:17 följande:
    Tack, men det verkar inte bli något, barnvakten har fortfarande inte kommit. Rynkar på näsan
    meeen va trist
  • sonen08

Är nog vääääääärldens stoltaste mamma till Ludwig juuuust nu Ska bli spännande o se hur morogndagen går utan blöja han har 2 ggr ikväll lyckats pricka pottan Detta gjort min kväll hahah kan inte fatta man kan bli suuuuperglad för något sånt

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-13 20:24:14 följande:
    Klart man blir glad av sånt! Min storis är typ helt torr nu. Sätter aldrig på honom blöja nu inte ens när han sover på natten... Hur skönt som helst. Tog inte så lång tid heller, men jag hade ju pottränat honom innan separationen oxå, o han var näst intill torr då oxå, men fick bakslag när det blev knas hemma. Nu är det lillisens tur..
    tar de i sonens takt men blev suuuperförvånad att han sa till idag 2 ggr och vi kunde även gå ner till livest och en sväng itll sopstationen utan blöja såååå glad imorgon åker blöjan av direkt på morgonen så får vi se hur de går:-9
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D