Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Breathless skrev 2010-08-11 22:26:28 följande:
    Vad har han ljugit om?
    han ljuger om allt o de han inte minns de har han inte sagt utan något ja kommer p0å.....enda gången han slutade var när ja sa du kan hämta din son så skriver ja på pappren så får du ensamvårdnad så slipper ja dig...då slutade han..ja ska inte behöva gåå så långt för att han ska fatta att de räcker nu,....ja älskar min son skulle gå under utan han så skulle aldrig gå med på skriva under men just då såg ja de som enda utvägen att nu räcker de.. ja ska orka vara en bra mamma o d eorkar ja inte om han ska trycka ner mig varenda gång han kommer hit....de brast för mig en gång då hans mamma var med men ingen fattar något...han är sååååå oskyldig...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-11 22:35:38 följande:
    ha inte kontakt med honom då.. Inte mer än nödvänigt.. så gör vi...
    har ja inte heller men idag brast de i telefonen för mig...han skulle ha sonen imorgon men just nu vill ja inte ens ha hem han i min lägenhet...vet de är dumt o straffa sonen men vill inte ha in en idiot som ljuger...
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-11 22:40:25 följande:
    Undvik dialog med honom så långt det bara går. Nu har du burit upp hans grejer på vinden, han vet var de finns och var han kan hämta dem. Han vet också var hans son är och hur mycket han ska betala i underhåll, du behöver inte ha kontakt med honom, för han verkar ju inte umgås mycket med eran son, eller har jag fel?
    han har sonen varannan helg då hämtar han han här och sen lämnar han här igen.. de funkar nu de har de inte gjort innan men nu funkar de super för sonens skull.. han vill ha sonen men inte alltíd de gått... underhåll får ja via f´k har ja fåt sen 1 år tillbaka...
  • sonen08
    Breathless skrev 2010-08-11 22:51:23 följande:
    Försök undvika att låta honom påverka dig så, lägg på luren om han börjar gå dig på nerverna och vägrar lyssna på dig, du får helt enkelt försöka kräva respekt.
    de gör ja slängde luren i örat på han och sa du behöver inte komma imorgon....kan ta ed mig sonen till klädpartyt även om de vart enklast utan men men....ja slutat att vika mig för han... spiler inte många tårar längre och öändå har ja adhd och brukar älta saker 100000 ggr men nu har ja lärt mig bryta ihop o gå vidare
  • sonen08

heeeeeeeeeeej nu är SONEN back!!!!!!!!!!!!! vart på klädparty ikväll

• sonen08
    Breathless skrev 2010-08-12 21:10:24 följande:
    Shoppades det något?
    japp 2 tröjor och en mössa suuuupersnygga kläder är de ju för meandi
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:11:25 följande:
    Trevligt.. vadå för klädparty?
    meandi

ska ha klädparty här hemma om 2 veckor fast då är de blingo
  • sonen08

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh mår skit ont i magen och mår illa os pytt

de blixtrar som fan här men hör inga knallar och vill INTE höra några heller....HATAR blixtra och åska.....

• sonen08
    figurehead skrev 2010-08-12 21:36:13 följande:
    Obra,

har du ätit nåt konstigt?

Åska kan vara mysigt, bara det inte är för nära,
    de blixtrar som de vore fyrkverkerier här... men ingen åska... så är väl långt borta... åt ju fruktsallad på partyt ikväll....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D