• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Nu ska jag snart på min lilla fika-dejt. Får se om vi ska prata finska eller svenska....

• Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-09 22:18:22 följande:
    smink o vaglar... göööörmysigt ju Drömmer

BTW.... jag har klippt av mig håret ... kommer iofs bli liiiite kortare uppåt imorgon... bidde fel... men fick iaf ingen Brittan-psykos igen... hehe
    Bild bild bild bild bild bild!!!!!
  • Majuuu

Nu sitter jag här med Malena o laddar inför förfesten..

Dejten igår gick väldigt bra............ Drömmer

• Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-10 17:27:12 följande:
    Ska ordna det... en före o efterbild isf... eller..hmmm... det får bli en före före bild, tror inte jag har nån på längden innan jag klippte mig nu
    Härligt
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-10 17:59:38 följande:

heeeeeeeeelllo mamma o pappa o syrran åkte vid middagstid så sonen somnade medans de packade in i bilen Sen sov han till halv 2 och se gick ja o sonen in till stan för o åka karuseller Han vill INTE hem sen hehe MEn de är såååååååååååååååååååååå kvavt ute så vi tog en dusch/bad sonen bada o ja duschade samtidgt hehe Nu slappar vi.. Imorgon ska vi hem till sonens pappa där de har en minipool som sonen ska få bada i...

Har ryggen full med blåsor efter min solbränna Sen ömsar ja skinn med. Ska till stranden till veckan med men då kommer ja ha med solkräm o parasoll

Ajdå.. Vad jobbigt med ryggen..
    Här är det oxå varmt, men snart ska vi svalka oss med lite klädbyten o dricka..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-10 18:20:22 följande:
    just nu gör de inte ont utan de bara kliar mest och försöker skydda ryggen med tunna tröjor eller linnen som skyddar ryggen och smörjer axlarna så ja inte bränner mig mera. kommer smörja med 50 hädanefter på ryggen behöver inte bli mera brun där
    Ja kläder skyddar ju bäst. Sen är det ju bra att hålla sig i skuggan mellan typ 12 o 14 då solen är som mest brännande...
  • Majuuu

Här är förfesten igång o vi ska ev få åka raggarbil ner på stan..

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-10 22:26:39 följande:
    Partypinglorna
    Absolut.. O vi överlevde oxå...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D