• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-07-03 00:03:32 följande:
    Nej, iofs,

kopulera är ju tämligen naturligt men trots det så behöver ju inte hela grannskapet veta nöär man är igång
    Nej, men spela roll egentligen... dom vågar nog inte säga nåt ändå när man är ute med barnen sen..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-03 00:06:21 följande:
    nene gott folk.. nu ska MP på dejt med 8 kuddar.... lång dag imorgon.. och hotande varm (33 g sägs det) så antingen dyker jag in på kvällen eller så skickar jag ett mess till Cee att jag ligger i värmekoma på sjukan

Ha en underbar lördag alla Solig

Natti natti och kram
    Nattinatt o ha de så kul!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-03 00:09:23 följande:
    nej det vågar de säkert inte,

men på nåt sätt så behöver de ju ändå inte veta när det är dags
    äsch.. jag bryr mig inte.. sålänge jag har det bra så får dom tåla det..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-03 00:09:54 följande:
    Mmmmmhhhhhmmm..det e det juh absolut!! Tycker det räcker med ett barn o tre hundar att sköta själv..
    Kan tänka mig det.. Jag har ju bara mina småttisar...
  • Majuuu

Nej nu ni.... jag har fått sängsällskap av sonen nu efter att ha sprungit massa gånger hos dottern som vaknat en massa gånger hittills....

Gonatt på er o ha en underbar helg!!! Solig
    Skriv måttligt så tant Maja har nån chans att läsa ikapp..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

• Majuuu
    Cee skrev 2010-07-03 00:16:59 följande:
    mmm... o de kan man juh inte be gå o lägga sig el stänga undan ;P
    nej precis..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-04 22:09:15 följande:
    Hmm om man ska träffa nån för fjärde gången på en vecka börjar det väl bli lite allvar? Måste nog tänka över det här lite. Men det får bli imorrn när han har åkt (tänk om han blir kvar här...)
    Ojojoj... Vem är det som det ska bli allvar med?
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-04 22:18:28 följande:
    hmmm killen ja ska träffa för o  "prata" med skrev precis att han har 2 biobiljetter och undra om ja vill gå nån gång. ska ja tolka de som han är intresserad ännu för mig??? och tror de ska bli något??
    Det kan du ju lätt tolka som han är intresserad.. Inte sjutton bjuder man vem som helst på bio.. Eller?
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-05 21:10:20 följande:
    sifferhuvud ja tar tillbaka det ja sa förra veckan om att ja ALDRIG bränner mig Har idag bränt mig som tusan på övre ryggen och axlarna aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj säger ja bara
    Ajdå.. Hoppas det inte är så illa...
  • Majuuu
    Jag kom inte på något bättre skrev 2010-07-05 21:32:30 följande:
    Haha hur "gammal" måste man vara för att vara med här då? xD
    Vi har inga åldersgränser här..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D