• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-05 21:31:16 följande:
    ingen anning men ja sa att vi får ses nästa vecka pgr av min soooolbränna ja fått idag Jajaja förhoppningvis hinner de lägga sig tills dess och ja kan ha mina snygga klääääääääär på mig istället
    Härligt!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-05 21:36:41 följande:
    de ser inte snyggt ut hade baddräkt på mig så de är överkroppens baksida som bränts samt axlarna men satt med handduk men de hade hunnit tydligen bränt rejält ändå Smorde mig med sonens 50+ innan ja la på en handduk för att inte bränna mig mera. men hade gått 4 h ändå är livrädd att ja ska få hudcancer
    Knasigt.. Får hoppas det går över snart! O hudcancer kan man inte gå o vara rädd för... Man kan ju få cancer av allt.. O tänk på mig som inte ens tål solskyddsfaktor så jag kan itne ens använda sånt...
  • Majuuu
    Jag kom inte på något bättre skrev 2010-07-05 21:50:14 följande:
    Men gud så bra ^^

Hm.. har ett barn, Alicia som är 8 månader, snart 9. Är sjävklart ensamstående, har vart det sedan maj 09. Har dottern på heltid. Och att jag sitter här berättar väl för sig själv att jag nästan aldrig har ensam tid. (dottern ligger under stolen och kollar på mig) .  Är väldigt ung också, så jag letar väl efter någon under 25 år :P
    sånna har vi iaf 2 killar som gästspelar här då o då...

Själv har jag 2 barn (2½år o 17mån), är 28 år o bor i västerås.. Är egentligen gift fortfarande, men väldigt snart äntligen skild..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-05 22:10:11 följande:
    kirjoitin sen eilen
    Ai katoppa... Mä oon ihan pihalla..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-05 22:14:08 följande:
    lian kauhan auringossa?
    Ei ku liian vähän unta.. mun pojalla on kuumetta ja se oksensi äsken.. Tästä tulee ihana yö... Jeeee! :S
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-05 22:26:03 följande:
    hyii

Toivottavasti hän tuntee paremmin huomenna
    joo.. huomenna on lakanoiden pesu.....

niin minäkin toivon..
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-05 22:36:25 följande:
    Haha en ny nu Lite yngre än mig (nu blev du förvånad va haha).
    Han sov här i natt iaf. mysigt att sova med nån. han sov iofs här i torsdags oxå och så sov jag där i lördags efter en lite annorlunda dejt haha
    Trevligt.. Får hoppas det blir o kännas rätt då... Från bådas del...
    Men du är väl fortfarande på på party här på lördag?
  • Majuuu

Nej, nu ska jag joina min kräkluktande son i sängen.....Efter jag hängt tvätten... O sen ska jag riva sönder alla 500 000 myggbett som kliar sååååå mycket just nu.... Skrikandes

Nattinatt gosisar!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

• Majuuu
    upyours skrev 2010-07-05 23:07:14 följande:
    Kan inte du joina mig i sängen nån gång?
    Vet ju inte ens var du bor..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D