• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Tillbaka!!!

Gumman o jag åkte iväg mot Gbg igår och stannade först på Borås djurpark o kollade på djuren o säluppvisning och red ponyridning, sen for vi vidare till Universeum och kollade på alla akvarium o regnskogen o hajmatningen! O sen blev det Liseberg från kl 16 - 22!! Mkt åkande blev det och massor med myyyys och även en föreställning m Carl-Einar Häckner Hjärta m aotugraf t gumman *host host för att mamma (jag) ville prata m honom Tungan ute

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilken UNDERBAR TOPPENdag!!!!!!!! Bättre än BÄST!!! Inte ett gnäll, inget bråk på heeeeeela dagen o bara massor massor massor utav mys o skratt!!! Vi hade det sååå suvveränt toppen o underbart både gumman o jag!! DET kommer vi leva läääänge på!!! =)=)=)

• Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-14 21:39:20 följande:
    Dagens nyheter:

Prosit har hämtat ut sina brillor..
    WOOOOOW!!! Verkligen JÄTTEsnygga gumman!! Passade dig perfekt!!! Ser KANON ut!!!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-15 09:46:48 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄR sååå arg lessen och besviken just nu....FINNER inga ord.....IDiot är va alla killar är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han har ljugit mig rakt i ansiktet juuuuuuuuuuuu. HAN HAR FLICKVÄN!!!!!!!!!!!!!! han har ljugit för mig att han är singel................. När en person gör såååå sjunker de vekrligen i mina ögon... Hatar otrohet och skulle ALDRIG vara med en kille som vill vara otrogen....NEVER EVER!!!!!!!!!!! de var min dags nyheter..................Tur de regnar ute för just nu suger liiiivet..............
    *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Demon

FYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!! Vad trött man blir på alla JÄVLA karlar!!!!! Skrota HELA släktet!!!! o spara bara undantagen.. de kan inte vara så många :S

Stackars gumman!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-14 21:40:54 följande:
    tack Hope so too Me har fortfarande tackat ja till de andra utbildningen så får se hur de blir. men men får se hur d eblir med heeela balettten.
    Huuuumm..försvinner inte de andra valen som står undre det som man tackat ja till??? just för att de platserna då ska komma övriga till hand?????
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-15 10:48:48 följande:
    ja och han bara sa att han hade flickvän sen ville han ändå träffa mig...känns som allt han sagt de senaste dagarna vart bara lögner....känner mig sjuuuukt besviken och sårad.... va hans avsikt var egentligen.....Fattar inte varför alla karlar ska spana och flirta med tjejer när de har flickvän.......Varför INTE dumpa dem först istället... de sårar ju 2 människor som är värda meeer än såååå....NEj han har sjuuuunkt lååååångt ner i mina ögon kommer never prata med han.....
    Klart du inte ska!! USCH! Det e sådana idioter som förstör för alla!!! Det gör många tjejer såå osäkra..o då får de bra killarna lida för det, att deras tjejer inet vågar lita på dem... SUUUUUUUUUUUUCK! Ibland undrar man om man inte hard et bättre som singel ändå :S
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-15 10:52:28 följande:
    ingen anning.... vet bara att de mitt "första handsval är nerflyttat till andra hansvalet... kommer ja in på de som står som första hansval nu kommer de andra bli struket... men vi får se va som händer...skulle de skita sig så har ja annat planerat i höst Då får ja söka nästa år istället...och ta rätt först;) om ja behöver plugga
    JAHA! Ja men då så! Har du fått ner det till andrahandsval såär det juh lugnt... då har du juh fortfarande en chans =)=)=)=)=) Håller tummarna!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-15 11:06:25 följande:
    Nej....Men fattar inte hur man kan ljuga sååå....Skällde ut han efter noter men ändå har ja tusen frågor:.... Känner mig lurad när man tror man hittar en vettig kille som skriver massa bra om en och vill cama och pratar om att vi kommer klicka sååå bra och att han tror de kommer funka mellan oss...Sen poff kommer högersmällen idag att han har flickvän.......Känner mig sååå lurad....han såg sååå bra ut och ja trodde de var för bra för och vara sant allt han skrivit till mig att ja var snygg och sexig..Nu vet ja hur en högerkäftsmäll känns som för de var precis så de kändes...

ställde in en date med en annan kille enbart för denna verka vettig känner mig sjuuukt lurad

de är fan bättre o vara singel
    Mmm..som sagt... singel e nog bättre.. tills dne dag man verkligen snubblar på en prins!! E TRÖTT på sökandet :S
  • Cee

=(=((=(=(=( MIn laddare e nästan död!! Om jag inte håller fastd en precis stiiillllaaa...vilket jag bara lyckas med ngr sek i taget... :( Ska se om datakillen i stan kan fixa en koppling, för det e bara den jag behöver..annars får jag köpa en helt ny laddare... o det e dyyyyyrt..o då kanske det e onödiga pengar på en krasslig dator :(

Har suttit o hållit så länge jag kan nu o fått liiite batteri för att betala räkningarna....

Nu dör den snart igen =(

Hoppas ni hard et gott iaf!!

KRAAAM

• Cee

TJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FINALLLLLYYYYYYY!!!!!!

I'm back!!!!

MUUUUUUUHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHH!!! ;P

• Cee
    figurehead skrev 2010-08-12 21:06:40 följande:
    Välkommen åter
    TACK!!! =)=)=)
    Majuutschi skrev 2010-08-12 21:08:05 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Du har några sidor att läsa ikapp... Jag har läst alla även om jag var utan internet i 3 kvällar...
    *hehehehe..kan tänka mig det :S Ni får uppdatera mig i korta drag skulle jag tro... Huuuuummm..insåg att jag borde beställt minst två sådana däringa sladdjäklar till datorn nu när jag ändå lyckades fixa en..så jag slipper detta igen :S Men tänkte på det liiite försent tyvärr... så nu får jag vara rädd om denna dyrgrip till sladd :S
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D