• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-07-02 23:41:44 följande:
    Vad önskas?
    Juice.. grahamsgröt m linfrön o mjölk.. kokt ägg... knäcke med groddar o krasse på.. =)=)=) O en blomma ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-02 23:46:45 följande:
    Min lille rötott kommer nog streta emot det han tycker bara det är kul att trycka på knapparna till tvätt/diskmaskinen... o leka med mammas datorer.. har en smart unge gällande sånt iaf
    mmm..min lila gumman sitrer juh o chattar på msn när jag inet ser..gör en massa smileysar o blinkningar :S O så spelar hon online... eller klickar på applikationer på FB :S
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:48:15 följande:
    nej men för att ge sig hän ohämmat så ska man ju inte behöva oroa sig för att väcka barn och grannar
    *hehehehe..det livet kan du lägga bakom dig den dagen du får barn lille gosse!! *klappar på huvudet
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:49:17 följande:
    *skriver shoppinglista*

mmmhmm...o görna ngn liten suprise som visar påäkta omtanke o eget tänkande ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-02 23:49:58 följande:
    Shit alltså... sen jag började härja i denna tråden för 100 år sen så har jag knappt varit på fejjan ligger sjukt mycket efter i alla mina spel Förvånad men skönt med lite semester därifrån med Solig
    *hehe--nä.. FB har åkt ner ett steg i prioriteringslistan
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:51:04 följande:
    Exakt,

Fast det är lika illa när sänggaveln knirrar i takt
    mmm.nästan iaf... fast just det där gummiljudet.. låter som att det inet ska kännas spec skönt om det låter så :S Lite torrt då kanske;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:51:32 följande:
    Japp, flera st
    *hehehehe... då var det ingen effektiv reklam då ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-02 23:52:57 följande:
    Du kan få låna min vilde + Cee´s lilla troll ett par timmar... sen kommer du välja ett liv som eunuck eller vad det kallas
    *hehehehehehehhehehe... men min gumma e juh sååå kugn o smidig o självständig o enkel..så e rädd han får en felaktig bild av hur det eg är om han har henne ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:55:27 följande:
    eller så skaffar man sig ett ljudisolerat rum med lås på dörren
    Tror inte dte e det smidigaste att fixa seddu ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D