• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-11 20:42:00 följande:
    Ja... den var ju riktad till dig..
    Mmm... klart jag förstog det, var nog ingen som missade det ;P;P;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-11 20:51:38 följande:
    Ja verkligen o det är han oxå..
    Låter mkt lovande o trevligt..=)=)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-11 20:52:01 följande:
    Ja,  jag vet inte hur amn tänker om man missat det..
    *fniss fniss fniss Kyss
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-11 20:56:16 följande:
    Hur står folk ut i denna värmen? Gråter snart av lidandet.

Är detta ett bevis på att man är blond eller har fått värmeslag?

Tvättade alla handdukar idag.. så kan inte duscha förrens imorgon
    e juh sååå varmt så du kan nog duscha utan att ha ngt badlakan att torka dig med efteråt =)=)=)
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-11 21:08:02 följande:
    åååååååååååååå nervös imorgon kan man få veta om man kommit in eller eeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj drarrar som ett asplöv!!!!!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen vill ej leeeeva på luft längre
    Håller tummarna!!!!!!!!!! Spännande!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-11 21:05:48 följande:
    Ja o  han har ju inte ens fyllt 25 än.. men ska fylla det i år.. Men han är nog den vettigaste människan jag träffat hittills. O vi är ärliga med varann om vad vi tänker o känner o det känns helt sjukt bra..
    visst är det hääärligt när man möter ngn sådan..som man kan tala helt öppet med..inga spel... såå skönt!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-11 21:11:27 följande:
    Ja verkligen.. Kan verkligen vara helt mig själv med honom o det känns skitbra. Nu längtar jag massor till på torsdag... Drömmer
    Det förstår jag..hoppas ni får suuupermysigt då =)=)=)
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-11 21:14:58 följande:
    Håller tummarna för PROSIT MED imorgon fåååår vi förhoppningvis besked vi vill haaaaaaaaaaaaa
    Mee toooo =)=)
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-11 21:45:13 följande:
    Nu verkar åskan komma hitåt med.... både skönt och jobbigt... åskrädd ju Rynkar på näsan
    Här hörs det inget ännu..men borde juh komma snart då...hoppas! Behövs verkligen!! 34 grader e liiite för mkt<!! PUST!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-11 21:47:34 följande:
    Det får vi säkert.. Kommer ju inte kunna ses superofta eftersom han bor 1h bort o har sin son på 100%, medan jag har mina barn på 75%.. Men han har en mamma som kan ställa upp som barnvakt..
    Jobbigt :S Fast när väl barnen kan komma in i bilden så blir det juh smidigare =)=))
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D