Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Biohazard, var ett favoritband när jag gick på gymnasiet. Heller ingen unik symbol, väldigt vanlig.

Drakarna eller sjöhästarna kan du säkert göra nåt snyggt med

• figurehead
    Isnogood skrev 2010-07-22 21:47:34 följande:
    figurehead skrev 2010-07-22 21:27:14 följande:
    Usch, låter inget vidare det där.
    Jaa...det har ställt till det lite för mig...psykiskt, men talesättet "det som inte dödar härdar".. det stämmer ganska bra

har haft vad som kännt som en evig kamp mot livet...började när jag var 15 år o bara fortsatte...men nu är det ok, visst...ja kanske slår ut klorna i försvar lite snabbare än vad jag borde...men det har sina orsaker o ska ja ha in en ny  man i mitt liv så gäller det ju att det blir rätt från början o sedan fortsätter att vara rätt.
    Ja har inte gett upp hoppet helt o hållet ännu
    Hoppas verkligen du hittar nåt bättre en de där svinen du mått så här långt

kvinnomisshandel är så lågt så det finns bara inte.

Precis som med hundkampare så ska de få ballarna klämda i ett skruvstäd.
  • figurehead
    Isnogood skrev 2010-07-22 21:58:29 följande:
    Ja tycker att det låter för snällt...

Men vad man än gör med dem så ska de plågas...långsiktigt... Ja skulle vilja tatuera in ordet "kvinnomisshandlare" i pannan på dem...O ja håller med om hudkamparna också (!)
    Man kan ju iofs själv avgöra hur snabbt man skruvar ihop skruvstädet
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-22 22:18:10 följande:
    suck.....hatar detta....ensamma kvällar o deppmusik och massa tankar som svamlar i huvudet..... inge bra alls...
    byt musik, sträck på dig och upp med huvudet

det är helt omöjligt att känna sig deppig om man sträcker på sig och håller upp huvudet.
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 22:25:53 följande:
    Har iofs varit ihop med några som var åt psykiskt misshandel-hållet.... och mycket av min motvillighet till 2samhet beror på det... har inte samlat ihop mig tillräckligt för att gå vidare... + lite andra personliga bekymmer

Men jag måste säga att du är oerhört stark som lyckats ta dig ur och ändå vågat gå framåt {#emotions_dlg.flower}
    hur fasen hittar ni alla stolpskotten?

När man läser här på forumet så märker man att väldigt många tjejer har väldigt dåliga erfarenheter av oss killar.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-22 22:22:59 följande:
    jaaa nu fick ja juuu partysuget tillbaka::P klockan är halv 11 och ja ska sooooova snart men nu kryper de i kroppen för att gå ut och dansa
    du skulle ha tagit dig till Malung denna veckan för dansbandsveckan,

och om inte det hade räckt så fortsätter det i Sunne nästa vecka med ännu mer dansband
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 22:33:53 följande:
    Frågan är om vi hittar dom eller om dom hittar oss... Obestämd
    Så kan det ju vara iofs.
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-22 22:41:03 följande:
    Har tydligen oxå vallonblod i ådrorna.. men fick den översnälla genen...Drömmer förutom när det gäller kidsen.. rör dom och då jävlar Demon

Min storgrabb blev ganska ordentligt misshandlad som liten av sin styvis hos pappan... så ser rött när det gäller sånt...
    Min styvfar har vallonblod i sig. Men han är bara envis som en åsna. Han är ibland även en åsna på andra vis men för det mesta  snäll
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-22 22:32:37 följande:
    suuuuck orka åka såååå långt:P hehehe är partysughen inte dansbandsugen
    Men för två hela veckor med dansband och bugg kan det ju vara värt det kanske
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-22 22:51:33 följande:
    jo men har ett barn om du inte glömt de så kan ej de...
    Vet att du har barn,

men barnet har väl en pappa och farmor som ibland ställer upp på honom och dig?

Kanske inte i två veckor i sträck kanske.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D