Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:24:54 följande:
    Dagens nyheter från MP:

Efter morgonens VC-besök kan jag se fram emot ytterligare en massa besök. Först en remiss till öron näsa hals, iofs inte oväntat. Andra remissen går till barnmottagningen för hans blåsljud som upptäcktes ganska direkt idag. Var hos läkare i höstas, då hörde han något, inför op i feb tog jag upp det inför narkosen. Den läkaren ringde upp den förste, som påstod att det var inget. Men nu är det det iaf???? Så just nu känns livet bara pest Gråter
    Tråkig läsning,

får bara hoppas allt går bra
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:38:34 följande:
    Det hoppas jag med... för läkarnas skull nu... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Annars kommer väl se ut som den där killen på den där charmiga stjärnbilden du postade igår
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-15 21:49:16 följande:
    Mmm... x 10 Demon

Just nu kanske det inte är nån fara och det kanske aldrig blir, men jag vill inte bli nån mesmorsa som inte kommer låta honom sporta mm för att det kan påverka hjärtat... eller vara supernojjig över minsta förkylning osv...

Och hur kan man missa det i 3 år?? Först förlossning och bb, sen bvc osv.... hmmmmm
    Kanske kan hjälpa dig, har truckar med gaffelspridning på jobbet

Låter som hederlig svensk sjukvård, vårt lokala sjukhus har jag tappat allt förtroende för. Tror det bara är cykelreparatörer som jobbar där.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-16 10:49:08 följande:
    men de är väl fan ändå mitt val om ja väljer att ha kvar han på msn och prata med han???? eller ska du komma in med pekpinne varenda gång ???????? mitt liv mitt val hej då....VI PRATAR BARA PÅ MSN!!!!!!!!!!! ja väljer vilka ja vill ha där inte du ingen annan punkt slut ha en bra dag hej då..
    Liiiite väl hårt kanske,

drottningen menade bara väl,
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-17 21:09:23 följande:
    Vad irriterande.. Jag tänker för mycket.... :-S Skrikandes
    Vad tänker du på då?
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 20:39:20 följande:
    Tänker på massa för- o nackdelar osv med lammköttet.. Har aldrig pallat långdistans o nu har vi ju dessutom båda barn så vi kan ju inte ses speciellt ofta o speciellt inte när jg börjar plugga dessutom... Men, en dag i taget som han säger... Men sen igen är ju han ritkigt kär så......
    Var inte Maja riktigt kär också då?
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 20:51:11 följande:
    Nej, småkär.....
    Ok, men ta en dag i taget och känn dig fram

funkar det inte så funkar det inte.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:07:21 följande:
    Ja jag vet.. men fick lite panik när han avreggade sig från dejtinghaken för han tyckte han inte behövde dom längre osv.... O jag ser ju på honom att han har fallit ordentligt. O då kan ju jag känna av lite press, men jag försöker ignorera det... Menmen, vi ska träffas i helgen o då får vi lite mer tid att umgås o se vad som hände ro sker..
    Men ta det lugnt och se till att ni kommunicerar med varandra.

Värsta som kan hända är väl att du inte drar i handbromsen i tid om du nu känner att det inte funkar.

Och jag kan väl iofs förstå att du känner lite panik för ni har väl inte träffats så länge eller?
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:18:08 följande:
    Ja vi pratar varje dag.. Jag har bromsat en del o han har sagt att vad som än händer kommer han alltid finnas där för mig som vän om inget annat... Men vi ska som sagt ses i helgen o se vad som händer o sker. Vi har kommit överens från start att vi är ärliga o öppna med varandra.. Sen kanske jag inte säger exakt allt eftersom jag tänker såååå mycket o analysear massa osv... Men skulle jag dela med mig av alla mian tankar skulle han nog inte veta nånting alls..

Vi har ju hittills bara träffats 2ggr...
    2 ggr??

Oj då, det var minsann snabba ryck.

Jag kan bara säga av mina egna erfarenheter att.

Det är väldigt lätt att slänga ur sig "att man alltid ska finnas där" när man är nykär.

Du gör nog rätt som bromsar honom.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D