Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-29 04:10:54 följande:
    örk.. här är en som kommer må som hon förtjänar senare idag... blev utgång lite hastigt o lustigt.. hehe.... o först nu landade jag på hemmaplan.... gissa om jag ska soooooova länge idag

inget hångel men ett ex på halsen är kvällens "bravader"...Tungan ute

Najti
    he he, du får smörja in huvudet med zonsalva när du vaknar sen
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-29 21:22:39 följande:
    HOHOHOHO!!!!!!!!!!!! var är alla???? Har pratat med min "dejt" på lördag Ska iväg med han då kl 16 kommer han och hämtar mig sen kör vi ner till havet och ska prata och vara där Ska ta med min valrossbaddräkt Ifall de blir bad hehe MEn känns bra och ses neutralt... MEN han har insett nu att de gick nog för fort... han var för på och de skulle gå pang pang pang... MEn vi får se va som händer... Fick veta att han vill flytta och eftersom han jobbar i andra änden av skåne så ser de ut som han kommer flytta näramre där de innebär att de kommer ta mig 2 h dit med tåg.. nu har ja 30 min med buss till han... Så känns väl mest B för det.. Men men vi får se..
    Valrossbaddräkt?

Trist att han ev ska flytta längre bort
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-29 22:08:56 följande:
    ja jag är ju en valross SÅ då blir de en valrossbaddräkt:P

japp men vi får väl se när han väl flyttar Han bor med sin pappa ännu hehe
    Hmm, nåja, så illa är det säkert inte.

Ok, är det heöt säkert att han flyttar då?
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 13:43:09 följande:
    Det behövdes inte men hjärnan har varit bedövad tills idag typ... okej, den är inte riktigt vaken än... och herr ex håller på att messa.. Obestämd
    fasen, har för mig att jag svarade tidigare idag, men det har jag ju inte ser jag.

Hur som helst, blev exet sugen på mer?
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-30 19:31:44 följande:
    VILL HA BRA VÄDER IMORGON SUUUUCK!!!!!!!!!!! ska till stranden med dejten och de ser INTE ut som de blir någe bra väder har inge andra ideer i huvudet alls
    Här upp ska det bli hyfsat imorgon enligt prognos,

Enligt yr.no så blir det ju hyfsat där neråt också

www.yr.no/sted/Sverige/Sk%C3%A5ne/Kristianstad/
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 19:34:59 följande:
    Antagligen Obestämd han messar en del, känns som han väntar på en inbjudan eller nått....

Men jag är icke sugen på nått mer iaf.
    Skit i att messa då, han fattar nog snart.

fast bäst är väl bara att säga att det inte blir nåt så slipper han fundera.
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 19:40:20 följande:
    Undrar om minor och taggtråd är tillräckligt för att take the point grabben?

Han ska tydligen bli granne med mig med så nu ska iaf jag leta ny lgh Tungan ute
    he he, jag kan se en pratbubbla med korslagda benknotor, dödskallar och giftflaskor framför mig just nu
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-30 19:41:56 följande:
    okej brukar aldrig tro på sånt väderguider....de blir som de blir.. annars får vi en biltur ihop:P
    nej, det stämmer ju inte alltid men hoppet är ju det sista om överger oss

Sen måste jag bara säga att färska smörstekta kantareller smakar rätt bra just nu
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 20:00:28 följande:
    Plockat själv eller köpt?
    plockat själv så klart.

jag och min hund har haft en trevlig dag i skogen i det fina vädret
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 20:06:11 följande:
    Huvuden på pålar kanske funkar med?
    ja i värsta fall får du kanske ta till såna medel
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D