Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-09-23 23:28:56 följande:
    Oh, he he, just det... inte jag heller så klart...tv alltså, äger jag ingen nej absolut inte alls Tyst
    Bra! Man vill ju inte lura någon på någonting liksom, det kan ju bli galet då
    Det är en mörk tid i mitt land OCH jag trivs inte ett dugg med det!
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:30:55 följande:
    *poff*

*snokar på bc*
    Gör så OCH om du inte iaf drar lite på smilbanden när du läser min press, så skall jag skicka achmed The dead terrorist på dig!   Tungan ute
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:35:26 följande:
    Underbar profil och bilder

*diggar häxan*
    Tack
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:36:44 följande:
    Sagan om Isfolket
    Jepp, handlar om Tula och flöjten....
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:36:07 följande:
    här i stan så är det inte helt omöjligt
    Nåja verkar ju hälsosammare än här där man liksom tvivlar på om någon 13 åring ens har den kvar!
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:47:53 följande:
    Och Tengel den onde

Heike, Vinga och demonerna är ju med oxå.... hubba hubba.... det är ingen läsning för känsliga iaf
    Nej, men för oss andra är den bra Trodde öronen skulle ramla av när jag som ung och oförstörd började läsa den serien.
  • HäckHäxan
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-23 23:57:46 följande:
    Jag var redan härdad när jag började läsa den serien

Läste Grottbjörnens folk, hästarnas dal och mammutjägarna innan jag fyllt 10 år
    haha jag läste också dom vid den åldern. Finns en bok jag letat efter som jag också läste vid 9-10 tror den hette nattens barn eller nått sånt, men den hittar jag inte.

Nä nu skall jag ut med hunden, sen sova tror jag...
  • HäckHäxan

Och så fastnade jag lite. Men nu är de nattens, sov gott.

• HäckHäxan

God morgon på er.

Mitt krig visar resultat, de illegala bananflugorna har minskat i mängd, radikalt!

Har även fixat barnvakt, så mini sover hos min syrra som hämtar henne på dagis sen, så att jag faktiskt kan få vara sjuk och låta medikamentet ha sin gån. Hoppas på något bättre syresättning på lördag, 3 dagar penecillin borde väl ändå hjälpa lite iaf!

• HäckHäxan
    Isnogood skrev 2010-09-24 08:11:23 följande:
    Skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag.....

Sa jag att jag har en skitdag..?

Faan faan faan faan...

Jag är hemma från jobbet o har varit så hela veckan pga att jag har biverkningar från medicinen jag äter, reaktionsförmågan e inte på topp, nervositetskänsla i kroppen nonstop och svårt för att inte säga omöjligt att kunna sova...
    Trodde det skulle räcka med att stanna hemma från jobbet för att säkra alla...
    Men jag ska tydligen inte köra bil heller...

FÖR...jag backade på en bil utanför sonens skola Tyst
    Visst..de hade "bara" snabbstannat på "fel" ställe...hamnade i en "död vinkel" när jag kollade speglarna...vilket jag alltid gör väldigt noga när ja backar...men vad hjälpte det... jag BACKADE PÅ DERAS BIL... Gråter
    SKIT FAANS HELVETE...
    Det var de pengarna det..."POFF" ja förstörde allt...

Just nu kan jag inte sluta tänka tanken på om det hade varit ett barn som stod där...

Ska gå o sätta mig o gråta nu...mitt liv är fullt av alldeles för mycket skit...o jag orkar inte mer nu...jag ger upp.
    Men snälla uunderbara. NU var det inget barn där, ingen ide att tänka tänk om! Sen var det en död vinkel, alltså var det en död vinkel. Antar dessutom att du inte backade i 240 km eller. Det är sånt som händer. Bara något materiellt som behövs fixas! Ingen människa blev skadad.

NÄR det gäller resten med ekonomi så förstår jag dig fullt ut. Det finns ju ett gäng andra hål som man oftast hellre storrar dom i än att fixa någon annans bil, bittert, men sant.

Så grina, rensa systemet, avlid och återuppstå, vi är här när du kommer tillbaka Kyss
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2010-09-24 07:33:41 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Skrikandes

Och inte bara du... även den andra huvudpersonen i den romantiska såpan Drömmer

Känner mig blåst på avsnitt nummer 2...
    Ja med OCH då hade jag ändå fixat chips liksom!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D