Isnogood skrev 2010-09-24 08:11:23 följande:
Skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag skitdag.....
Sa jag att jag har en skitdag..?
Faan faan faan faan...
Jag är hemma från jobbet o har varit så hela veckan pga att jag har biverkningar från medicinen jag äter, reaktionsförmågan e inte på topp, nervositetskänsla i kroppen nonstop och svårt för att inte säga omöjligt att kunna sova...
Trodde det skulle räcka med att stanna hemma från jobbet för att säkra alla...
Men jag ska tydligen inte köra bil heller...
FÖR...jag backade på en bil utanför sonens skola
Visst..de hade "bara" snabbstannat på "fel" ställe...hamnade i en "död vinkel" när jag kollade speglarna...vilket jag alltid gör väldigt noga när ja backar...men vad hjälpte det... jag BACKADE PÅ DERAS BIL...
SKIT FAANS HELVETE...
Det var de pengarna det..."POFF" ja förstörde allt...
Just nu kan jag inte sluta tänka tanken på om det hade varit ett barn som stod där...
Ska gå o sätta mig o gråta nu...mitt liv är fullt av alldeles för mycket skit...o jag orkar inte mer nu...jag ger upp.
Men snälla uunderbara. NU var det inget barn där, ingen ide att tänka tänk om! Sen var det en död vinkel, alltså var det en död vinkel. Antar dessutom att du inte backade i 240 km eller. Det är sånt som händer. Bara något materiellt som behövs fixas! Ingen människa blev skadad.
NÄR det gäller resten med ekonomi så förstår jag dig fullt ut. Det finns ju ett gäng andra hål som man oftast hellre storrar dom i än att fixa någon annans bil, bittert, men sant.
Så grina, rensa systemet, avlid och återuppstå, vi är här när du kommer tillbaka