Isnogood skrev 2010-09-24 14:50:11 följande:
Klädshopping....Oj då....
Är det skillnad på vad för SORTS kläder man köper...eller dras alla över en kant..?
Bara jeans har jag......30 st (japp, du läste rätt, TRETTIO par jeans)
Luvtröjor o koftor...25 par.
Linnen...18 st
Osv osv osv...näe...jag har inte brist på kläder...jag har bara aldrig någonting någonting att ta på mig...
Har samma problem, aldrig något att ha på mig... OCH jag har 4 garderober i mitt sovrum med ehh kläder och lite annat samt en klädkammare... Men inget att ha för dagen....
Så nu är jag inne på att slänga alla gala, party kläder som finns (nästan) jag använder det ju fan aldrig. Har både jeans, assnygga tröjor, linnen som jag aldrig haft på mig, skor också för den delen. kavajer, jag använder inte ens kavaljer, tänkte spara min kostym och en svart kavaj, det borde räcka! Min aftonklänning skall jag lämna in i en butik här som säljer begagnade kläder där jag bor. jag menar seriöst fanskapet kostade 2500 och jag har haft den en gång, vad är poängen med att den ligger i sin karton i en garderob???Lär ju knappas ha på den de närmsta åren direkt, ser framför mig hur jag jagar ett stycke småbarn i vinröd aftonklänning