Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nikotinkick skrev 2010-11-04 19:59:22 följande:
    Ja, det verkar som vissa är mera benägna att hålla låda än andra ja=) Nu ska jag lägga mig framför tvn å glo på robinson lär väl dyka upp i pauserna, jag är en sådan där omodern sak som inte skaffat lap top än...
    Men vi är ju ledighetkommiten ;) och så har vissa av oss inget eget liv!!
  • cajsasmamma
    nikotinkick skrev 2010-11-04 19:59:22 följande:
    Ja, det verkar som vissa är mera benägna att hålla låda än andra ja=) Nu ska jag lägga mig framför tvn å glo på robinson lär väl dyka upp i pauserna, jag är en sådan där omodern sak som inte skaffat lap top än...
    Jag har aldrig vart så omodern så jag har hafft en fast dator:) men iofs så är min laptop ca 7år gammal nu:)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-11-04 20:36:26 följande:
    annars kommer jag inte  ;) ........näe då  bara vi får samma rum :P
    Jag lovar att ni få dela rum :)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-04 20:34:28 följande:
    nervöst... gaaaaaaah imorgon är de 3 veckor sen tentan gjordes och ja vill veta hur de gick...
    Och jag kom på att jag ska åka till Sthlm om 8dgr och skriva mitt slutprov :/
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-04 21:02:53 följande:
    oj skönt ändå med slutprov
    Fast nervöst Tyst jag har inte pluggat inför ett prov på 10år så är lite ringrostig!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-04 21:33:46 följande:
    Ger upp för ikväll.... sonen är som en skållad råtta och har varit hela dagen Skrikandes hur orkar han?!?!?!?!

Natti på er
    Min dotter har vart som en duracell hela dagen men hon somna som en klubbad säl för ca 45min , fattar inte hur barn orkar ;)

God Natt!!!
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-11-04 21:37:12 följande:

hej alla...

fasen ja ha inte vare här på hundra år känns de som... dottern ha vare och är sjuk och ja håll på gå i taket ..... måttligt less på att vabba nu... 5:e veckan hon e sjuk och hon tajmar in febern på mina veckor så ja måste ju vabba....

va till läkaren igår me henne o då hade hon öroninflammation :( och misstänkt UVI men de verkar inte vara nått,, ja tog sticka hemma o de va rätt så bra..

oj va tråkigt inlägg...

hoppas alla har det bra ialla fall.. :)

Tråkigt att dottern är sjuk, hoppas att hon snart krya på sig!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D