Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ernst Hugo skrev 2010-11-07 12:37:28 följande:
    Hej Tråden!

Tänkte just hur fantastiskt härligt det är med en solig Söndag och bara hämta en latte på kvartersfiket och njuta Solig

Är ingen morgonmänniska men blir alltid lika nöjd när jag kommer upp en helgmorgon och får lite gjort på förmiddagen.............någon mer som känner så???
    Hejsan
    Ny här ?? Isf önskar jag dig Välkommen hit ;)
    Jag var inte en morgonmänniska förr men nu har jag kommit på att man få så himla massa mer gjort om man vaknar till liv på morgonen ??
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-07 12:38:31 följande:
    grattis
    Tackar
    sugar rush skrev 2010-11-07 12:42:15 följande:
    ja de där me bortskämda snorungar de kan aj skippa... ja spyr!!!
    och tjejen på bilden kan uppenbarligen inte välja rätt foundation heller eftersom hon ser ut som en morotsfärgad togerkaka i fejset... nä fy fan!!

skärpning, o en spark i ändan!!
    Eller så kör hon med brun-utan-sol i mängder...
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-11-07 12:48:43 följande:
    Hallå på er

En seg Figur kliver in i tråden.

Avverkade 1.8 mil skogspromenad igår. Känns idag
    Hellooo :)
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 12:51:59 följande:
    Tack, jo jag är ny här....hittade hit igår & kände mig välkommen direkt Skrattande

Undrar om det är fler än jag som funderat över vad som man trivs i en omgivning.........själv gillar jag min stad tokigt mycket men kan bli lite små-kär i andra städer oxå. Landet känns mer som om man skulle vara i den bubblan som huset/hemmet erbjuder.

Andra tankar om det?
    Jag har väl andra tankar om det ;) Vilken stad kommer du ifrån??
    sugar rush skrev 2010-11-07 12:52:15 följande:
    ja ännu värre.. då gå de ju inte ens bort me tvål o vatten...
    hehe!!
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-11-07 13:43:56 följande:
    Nästan hela flaskan med Leijona gick åt
    Inte konstigt att du är lite sliten efter "promenaden" igår
  • cajsasmamma
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 13:57:44 följande:
    Uppväxt på landet i norra skåne men bor i Malmöööö nu. E lite småkär i Berlin.......

Vad har du för tankar då? *nyfiken*
    Jag känner inte alls att jag bor i en bubbla fast jag bor mitt ute på landet :) men sen är vi ju alla olika och jag är lite egen och bor helst där jag känner alla mina grannar ;)
  • cajsasmamma
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 14:06:19 följande:
    men just det är så befriande med stan....man har vänner & bekanta inom armlängds avstånd men måste inte hälsa på rörmokaren för att man bor i samma by :)
    det är så olika med folk...
  • cajsasmamma
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 14:26:24 följande:
    Ville inte låta som jag la någon värdering i det..................bara nyfiken på hur andra tänker *L*
    Men det är tur att alla inte vil bo på landet, för då skulle det blir överbefolkat här och jag skulle  bli tyungen och flytta till stan DrömmerFlört

Såg förresten att även du lyssna på dom gamla tangokungarna...
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-11-07 14:55:12 följande:
    she's back =)
    men eller hur! född o uppvuxen på landet o trivs... barnen med =)

men om livet för mig mot den stora staden eventually så får de la gå det med... men trivs bäst med att ha lite utrymme o inte grannar precis upp i näsan =)
    Ja man vill ha lite utrymme ;) Trevligt att du är tillbaks..
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 14:56:26 följande:
    Ahhh....gillar du oxå finsk tango (kanske annan tango med?)

Just nu snurrar en annan favvo-kille på spelaren som heter Ludvig (Beethoven i efternamn) Solig
    Jag är uppvuxen med finsk tango :) men det är inte det ända jag lyssnar på...
    daddy XL skrev 2010-11-07 15:10:23 följande:
    Hallå tråden ;), vilken tur man läst igen om lite iaf nu , va gullig du är prosit!
     hoppas ni har en trevlig fortsatt söndag  här ska vi städa lite om jag nu orkar :P
    Hej på dig!!
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-11-07 15:29:00 följande:
    oja! (säger jag som nu bor i en 2a på 70m2 i centrala bonnlandet) :P

ohh... man tackar! =)
    Jag bor i en 3a på 75m2 med grannarna tajt omkring :P så så himla mycke utrymme ha inte jag heller ; )
  • cajsasmamma
    Ernst Hugo skrev 2010-11-07 15:53:24 följande:
    Skrattande Jag bor i en trea på 89kvm i min trånga stad
    :D
    där har du lite svängrum ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D