Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-11-01 19:03:56 följande:
    är visst en del nunnor i tråden kanske borde döpa om den till desperata nunnor .......Tungan ute
    men vi nunnor har redan en egen tråd Skrattande
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-11-02 13:25:50 följande:
    ahh... såna är bra o ha! jag har inte barnen på julafton Gråter
    gillar inte alls såna här jular :/
    Usch tråkigt att inte ha barnen hos sig under julen Rynkar på näsan Jag skulle nog gråta 14dgr i ett sträck !!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-02 17:40:00 följande:

va gör alla andra????

Jag har precis jobbat klart och ska snart åka hem och värma mig eftersom jag nu har vart ute i spöregn i nästan 2timma!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-02 17:55:14 följande:
    usch är inte sotis på dig som vart ute i 2 h Jag ska snart ställa mig i en dusch tror ja Har börjat göra de på kvällen sååååå skönt Sonen sitter och skrattar åt tant lykra på tvn hehehhe.. han ligger nästan dubbelvikt o skrattar hehehe
    Att det började regna precis nu när jag gick ut i stallet och börja fixa med hästarna  :/ men nu är dom inne och fick även hem mat till dom!!
  • cajsasmamma
    kristinah skrev 2010-11-02 23:30:34 följande:
    vad är det för fest? CM-lokaler?
    Trådfest hos mig!!!

CM=Cajsasmamma
  • cajsasmamma
    kiwi2012 skrev 2010-11-03 09:17:10 följande:
    tjena alla.... här är en singellmamma till... hmmm skall se om jag orkar kika igenoom tråden :) 2624 sidor... ojoj...
    Välkommen ;)

Starkt jobbat om du orka läsa alla sidorna ;)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-11-03 10:19:25 följande:

NUUUUUUUUUU kommer bild på min nya tröja som ja är såååååååååååå sjukt nöjd med
    Snygg tröja ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D