Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-02 21:33:43 följande:
    INGEn som är nyfniken??? nänä ska inte besptruta tråden med skit
    dejt på g?
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 21:34:13 följande:
    killar som inte har egna barn brukar ha lite dålig koll på sånt..
    Ja, jag känner väl at jag inte har så mycket att tillföra i diskussionen om lustgas, födsel och stygn
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 21:36:43 följande:
    Jaså? minns du inte din egen?
    nope, inte ens svaga minnen
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 21:44:46 följande:
    Nu har hon gjort oss nyfikna o så slutar hon skriva.... Hmmmmm.....
    Ja, hon gillar att hålla oss på halster
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-02 21:48:07 följande:
    hehhee KIllen ja var "ihop" med i 2 veckor ska ja träffa.. men får se va som händer. vi skulle ses för o "prata" bara. när får vi se
    Ok, jag håller tummarna
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:01:29 följande:
    Ja men tillslut fick vi lite svar..
    Jo men det verkade liiite hemligt
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-02 22:02:21 följande:
    HUJ! Födslar på tal :S

Själv kämpade jag i 27 timmar, , höll på att inte kunna ta oss till bb för stormen Per hade blåst ner träd i runt om hela stan, gick inet ringa eller smsa ngn att vi åkte in o be ngn ta hundarna för att telefonnerna var döda, även mobil, bråkade med barnmorskor som inet trodde att jag hade värkar, som ville skicka hem mig, som ville köra upp mgi till en vanlig sjuksal, fick STÅ i personalrummet för de inet ville ge mig ngn säng, Blev åthuten att jag INTE skulle gå runt, blev tvingad att sitta i sittbad fast jag inet ville o mådde illa av värmen, fick höra av barnmorskan hur synd det var om min sambo fast jag inet gnällde ngt alls, att jag minnsann inte kunde önska epidural för det var det minsann inet alls säkert att ngn hadfe tid med att ge mig, sen upptäckte de att de satt mätaren för värkarna fel o insåg att jag hade SKYhöga värkar o att de aldrig gick ner riktigt mellan topparna!! Fick ner en läkare som sa att de självklart skulle ge mig epidural.. blev åthuten av barnmorskan IGEN att när narkosläkaren kom så skulle jag minnsan sitta still även om jag hada värkar o fick sitta på plats redan innan så han bara kunde rusa in o sticka mig.. när han kom så undrade han dock varför jag satt frammåtlutad på sängkanten under en värk o undrade om det inte gjorde väldigt ont o sa att det e klart vi väntar.. Fick epiduralen.. jagsa till barnmorskan att gummans hjärtljud dippade om o om igen.. hon snäste åt mig att det bara var löjje o dålig kontakt o inget jag skulle bry mig om.. så småningom kom en läkare o gick o hälsade på alla.. kollade gumman kurva o sa med ens att de måste sätta sond på skallen på henne.. gjorde de men hjärtljuden dippade fortfarande.. så skulle de ta blodrpov från henne.. o efter FEM försök där barnmorskorna shabblade o testen blev fel o läkaren tvingade gå in med klämmor o dyl o bända upp mgi under värkar o jag mao började blöda krftigt så ställde sig bara läkaren URSINNIGT upp o sa - JAG SKA SNITTA!! o sen gick hon o all förberedelse för snitt började utan att ngn berättade för mig att jag skulle snittas.. men väl uppe på snittet så fick jag samma narkosläkare o han tog sig tid att prata med MIG o förklara o lugna.. o ut kom sötaste lilla gumman o jag fick vara vaken!! =)=)

PUUUUUUUUUUUUUUUUH!!
    Usch usch,

men det slutade ju väl som tur är och ännu ett charmtroll var fött
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:06:54 följande:
    japp får se hade helst träffat han under k-dagarna då hade ja kunnat ha min snygga outfit ju
    förena nytta med nöje
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-02 22:08:25 följande:
    vi får se om de finns nån kemi o va som händer...ja kommer vara ärlig o öppen denna gången o inte sluten som sist då ja sabba de heeela... samt ja är 5 kg lättare nu än då
    Bra, kör hårt bara.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-02 22:11:28 följande:
    MMMMMmmmmm... det var mödan värt =)=)=) Fast efteråt inser man juh hur illa det kunde gått... hade de skickat hem mig eller fått upp mig på en annan sal så hade gumman antagligen inte funnits i dag.. :( Tur man stog på sig!!! O skulle jag ngn gång hamna i samma situation m den kärringbarnmorskan igen så ska hon minsann få svar på tal om hon säger ngt..'grrrrrrrrrr *hehehehehehhee
    Otäckt, men tur att du stod på dig.

he he he

stackars barnmorska
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:24:13 följande:
    Nej det vet man kanske inte.. Men det är ju lite ungt...
    lammkött
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D