Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-01 21:18:58 följande:
    den som lever den dagen ja buggar får se Har riktiga buggskor med
    Ok, det har inte jag, men jag är ju inte tävlingsdansare
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 21:30:27 följande:
    Jag e heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt slut!! Så nu säger jag go'natt hur tråkigt det än är!

Natti natt alla!! KRAAAAM på er!!
    Sov gott,

kram
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 21:50:12 följande:
    Ska inte sova än men ska logga ut för att lägga mig och glo på film Flört

Syns imorgon.... natti till er alla... kram
    sov gott du också

kram
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 19:36:16 följande:
    Vad lugnt det var här idag då.... Nästan så jag hoppas det är lugnt här i helgen eftersom vi ska till sommarstugan i helgen o därmed inte ha tillgång till nätet på några dagar.... kommer få abstinens.... SkämsSkrikandesObestämd
    Aj aj aj,

du kommer missa massor med smaskigheter '
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-01 23:59:37 följande:
    En epilator.. Det gjorde ju knapt ont alls, men nu är jag något prickig på benen.... Men huden vänjer sig nog.
    Ouch, de ska väl göra rätt ont annars.

Metoden låter ju inte så skön Skrikandes
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-02 20:19:38 följande:
    TJO!! Precis hemkona efter feedagsmys på en klippa i solen vid en sjö... gumman önskade sallad o fanta, så det fick det blir... o sen bad i sjön för både mig o gumman o hundarna! AAaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... vad härligt!!! =)=)=) Nu ska det fixas lite här hemma...tittar in sen igen.. om jag inte somnat ;P
    Låter helmysigt
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 20:20:35 följande:
    Men jag kommer ju läsa ikaapp som vanligt.. Jag har läst alla sidor i denna tråd..
    he he,

måste bara ha koll
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 20:22:26 följande:
    det var itne så illa.. men sen igen tyckte jag ju inte det gjorde så ont att föda barn heller..
    tålig tjej
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 20:29:26 följande:
    Jag tyckte det var så kul när barnmorskan tyckte jga var duktig som inte ville ha nåt annat än lite lustgas, medan jag var mer rädd för nålar/sprutor än hur ont förlossningen skulle göra..
    ibland har man nytta av sina fobier
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-02 21:13:14 följande:
    Jo precis.. Men helt ärligt så gjorde det ju inte så ont... O med dottern var jag öppen 8 cm (10 är helt öppet elelr va man ska säga.. du kanske inte är så insatt) när vi kom in till förlossningen o då trodde jag det var falsklarm när barnmorskan skulle kolla en extra gång om hon sett rätt när hon undersökte mig...
    Ok, nej jag är inte så insatt

Men skönt att det inte gjorde så ont.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D