Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 17:41:03 följande:
    Men titta så fin du blev Solig ta på dig nya kläderna o ta ett kort så vi får se helheten med....

du kommer ju få en massa karlar efter dig nu Solig
    Ja, hon skulle ha varit i Stadsparken igår och flirtat runt med alla killar där
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 20:25:00 följande:
    TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

HUUUJJJ!! Vilken jobbig design..fast man vänjer sig väl ;P 

Alla haft en bra dag????

KRAM på er!!
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:37:04 följande:
    Mhm.... fattade nada när jag trillade in här tidigare... skumt skumt Obestämd

Haft en ok dag.. börjat röja i sonens rum nu... och imorgon ska det rensas bland skiten och slängas en massa... ska bli skönt att få det lättstädat
    Undrade om jag hade fel på min dator först, var ju helskumt, men man vänjer väl sig kanske
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-01 18:07:19 följande:
    heheehe dont think so de bor föööör långt ifrån vill ha seriöst ingen flirt
    He he, men lite harmlöst flirtande gör väl ingen skada
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:35:26 följande:
    Ser jättebra ut ju

Själv är jag en jäkla mes ang vitt eller färger helsvart funkar alltid till allt Drömmer
    hittade inte min rosa piké, annars hade jag ju givetvis haft på mig den igår
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 20:44:30 följande:
    mmmhmm..man gör väl det... o då kanske den faktiskt är bättre än tidigare..men just nu e det liiite jobbigt ;P
    just nu är jag inte förjtust i nya designen, men det är väl som du säger att om ett tag är det bättre.

minns ju hur missnöjd jag var när hela sajten byggdes om. Men nu tänker jag ju inte ens på hur den var förr.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 20:51:24 följande:
    *hehehhehe..jag var sååååååååååååååååå nära att balla ut o ta på mig jeans i går istället.. stog o provade båda alternativen på PARKERINGEN en sista gång o två damer i bilen brevid fick säga sin åsikt *hehehe
    He he, typiskt tjejer väl? Drömmer
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 21:04:08 följande:
    brukar spara alla jag hittar på datorn... o nu får jag användning för dom... jippi

Ja man kan hitta en hel del kul bilder på nätet

Tyvärr så förlorade jag en sabla massa såna när min förra dator kraschade.
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 21:07:43 följande:
    ÄSCH!!! Du ska juh säga att jag vara såå fin i min kjol o att det var bra att jag valde den o inte fegade ur..JUH!!!!! ;
    Du, du var jättefin igår, och jag är glad att du valde kjolen. Fast jag hade tyckt att du varit jättefin i jeansen också.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-01 21:10:09 följande:
    neeej de är de ju inte men min klädsel är till för nattklubbsflirt inte buggflirt
    Vad har du på dig när du buggflirtar då?
  • figurehead
    Cee skrev 2010-07-01 21:13:31 följande:
    *fniss fniss fniss... åååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... TACK!!! Skäms *fniss fniss fniss Tungan ute
    varsågod vännen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D