Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-29 18:52:53 följande:
    mmmm... lär bli gråhårig fort eller så förblir jag singel kanske är bäst så
    det är ingen större fel att vara singel ;) bättre att leva själv än i ett dåligt förhållande. Om jag ska vara ärlig(vilket jag är nästan jämt) så har jag aldrig vart sambo eller haft ett "normalt" förhållande,men jag är go och glad ändå ;)
    Men sen är jag sån att det jag gör satsa jag alltid 110% på, så hittills har jag inte hittat nån att satsa på ;)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 18:58:53 följande:
    jasså... hmmm vart hittar du dom?? när jag är ute på krogen sååå funkar inget eller via nätet hmmm.. något måste jag ju göra fel??? eller vara fel på mig... är en heeeeeeeeeeeelt vanlig mullig tjej... men killar vill väl ha smala blondiner vad vet ja???
    Vissligen är jag blond men inte smal ;) dom finns överallt, men som sagt är jag kräsen ;)
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-10-29 19:05:44 följande:
    jag har levt i fel förhållande i på tok för många år... håller absolut med om att jag lever hellre själv än så igen...
    vi har rätt att vara kräsna när vi är så bra som vi är... only the best is good enough ;)
    Vi är ju snyggast och bäst ;)
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-29 19:12:52 följande:
    Hehe.. noterade att båda lammkötten som var med på förra festen kommer imorgon med..... ska klä ut mig till osynliga damen
    Lammkött är gott!!

Hur klär man ut sig osynlig??FörvånadDrömmer
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 19:16:10 följande:
    Spray och vilda hänger jag på... Krogen hmmm nej de har jag aldrig försökt ragga på hehe de är ingen ide hehe.. de är ute efter 1 sak och de ska vara de blonda smala sakerna hehe som de går efter..
    Häng lite på Happypancake ;)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-10-29 19:21:18 följande:
    Eller, prinsessans nya kläder i hennes fall
    Hehe!!!

Vi villl ju se lite bildbevis på när MP har klät sig osynlig ;)
  • cajsasmamma
    Crazy M skrev 2010-10-29 19:45:18 följande:
    Shit vad ni skriver mycket. Ska försöka läsa i kapp nu. Bara tre dagars skrivande som ska läsas
    Du ar vart saknad ;)
  • cajsasmamma
    The one skrev 2010-10-29 20:32:54 följande:
    Hej på er..

Är en relativt nybliven ensamstående far med en grabb på 9 år.Jobbigt men samtidigt kul.

Har läst senaste sidorna och ni verkar vara ena tokstollar. *Me likes*
    Välkommen!!!

Vi är galningarna här på FL.. *mohahahaaaaaaa*
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D