Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-29 17:57:47 följande:
    hehehe okej men nu prata ja om mig hehehe jag ska städa i helgen och så storhandla på söndag..
    Jag måste städa med, men det är tråkigt !!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 18:01:39 följande:
    De är kul luuktar såååå gott sen ju
    Ja det är ju så sant så ;)
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-10-29 18:04:19 följande:
    hej!! en stressig dag men huu vad bra "mina killar" är... en hel binge problem har lösts under dagen...
    tyvärr betyder det dock att jag måste jobba imorgon... but shit happens :P

hur har din dag varit?? =)
    Tagit lite lugn idag , men samma här måste jobba imorgon med tejpad fotled :( men det går det med!!!
    jejosa skrev 2010-10-29 18:04:46 följande:
    måste städa med :/
    Tråkigt!!!!Skrattande
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-10-29 18:13:52 följande:
    ohh... stackare, ut o springa runt o ha dig med ont är inge bra... :(
    jobbet för min del kommer ju bara bestå i att jag sitter m fötterna på vardagsrumsbordet o laptopen i knät o nördar... :P

men eller hur! får en god vän över ikväll, tanken var att gå ut men jag tror allt att jag bör ta det lite lugnt efter veckans mag- o huvudknep... det blir lite film, nått gott o dricka o bara slappa - måste ju nu plocka undan lite så helgen kan börja =) *suck*
    jag kan nog dra ut på städningen en dag tll eftersom jag ska vara hos mamma ikväll ;) annars så bruka jag ta tag i städninge direkt men nu har jag bestämt att jag ska städa ut mina garderober innan jag ta tag i städningen!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 18:18:35 följande:
    Ååååå vad glad jag blir eventuellt kan ja få "lån" och betala av alla mina skulder så nu ska ja kolla upp alla jag har och maila dem men de är 5 månades vänte tid men ändå de hade vart kanon om de kunde hjälpa mig
    Kul!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 18:30:15 följande:
    Hoppsan idag fick 2 snygga tunikor följa med mig hem idag hehe så nu har jag outfiten klar till boråsfesten sen innan men nu har jag hittat va jag ska ha på mig på tåget med hehe de kan ju finnas nån snygging där med hehehe inte för jag tror de men ändå hehe ska även ha den ena tunikan på mig på måndag i skolan och mina nya shoooes
    Shopping är alltid kul, jag har med shoppat lite i vecka faktiskt!!!
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-10-29 18:41:54 följande:
    ahh hehe... plockar inte jag undan så blir det sånt imorgon fm... vill inte jobba hela lördagkvällen så det är likabra att ta sig i kragen nu =)

ahh... jag inväntar nya garderober så att jag ÄNTLIGEN kan få undan mina kläder som prytt den tomma sänghalvan bredvid mig... endera dan vill jag ju att den ska fyllas med nått annat ;)
    Jag har förmycket kläder ;) måste rensa ur lite!!!
  • cajsasmamma
    jejosa skrev 2010-10-29 18:47:00 följande:
    härligt! =)
    Fast det vara ett par vinterskor, som jag kan ha i stallet, och ett par nya termobyxor, och dottern fick ny overall och imorgon blir det vinterskor;)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 18:47:14 följande:
    suuuuck... varför är KILLAR såååååå svårflirtade?????
    ehh .. jag tycker att det är tvärom :) dom är ibland liiite för på ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D