Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-10-29 13:30:37 följande:
    Kikar in för att informerar er om att det är OBLIGATORISK hålla-tummar-och-tår-för-TS idag 14.30-17... Är jag inte klar med tentan vid 17 så lär jag inte få mycket gjort ändå så då kan ni få återgå till vad ni nu än kan ha behov av era tummar o tår till...

O ikväll blir det myskväll..  
    Lycke Till!!!
  • cajsasmamma
    trollkarl skrev 2010-10-29 13:34:35 följande:
    tänkte om jag inte skulle låsa in henne tills hon e typ 30 =)
    Det har jag funderat på med min dotter!!! Annars få jag väl anställa en bodyguard som övervakar varje steg hon tar ;)
  • cajsasmamma
    tertsnoM skrev 2010-10-29 15:13:52 följande:
    haha hoppas du får en bra mys fredag!
    Ikväll så det blir som dom flesta fredagar att jag gå ner till mamma och kolla på Idol och stör mig på mamma som somna lagom till första reklampausen ;)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-29 16:36:13 följande:
    weeeei nu e det fredag och dags för avgång ;) ha en trevlig helg det ska jag iaf ;) ciaoooo
    Trevlig Helg!!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-29 16:37:55 följande:
    Fredag... hemma... tyst... lugnt..... hungrig.... fan.... måste resa mig från soffläget för att fixa käk.... om en stund... när jag orkar..... typ......

Hehe... jag ska med snart hem!!! alla hästar är nattade !!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 17:30:16 följande:
    heeeeeeeeeeeeej nu är vfun  över både trist och kul för att återgå till skolan o få ännu era kött på benen och träffa alla goa klasskompisar igen men kommer sakna alla gooooa barnen juuuu de är heeelt underbara..

har vätska i knät och ska behandlas med geeel..som ska smörjas in i 1 vecka blir de inte bättre ska jag få kortisonspruta och bli tömd på vätskan i knät
    Helloooooooooooooo!!!!

Trist med knät :( hoppas att det blir snart bättre!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-29 17:42:09 följande:
    heeeeeeeeeeeeej nu är de heeeeeeeeeeeelg tusan va gött de är med helgern när man verkligen har fullt upp med saker varje dag verkligen Innan när man gick hemma var ingen dag skillnad tyckte jag men nu är de det ja lite trist men var de jag trodde med när jag skulle dit så..
    Här är varje dag likadana med  nu iaf ;) Men imorgon blir det nog lite extra tänkte faktiskt laga middag till mina föräldrar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D