Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3
Tack Mirjax... ja det är så skönt att det är över snart
Tack Mirjax... ja det är så skönt att det är över snart
Vi borstar också... Castor gillar det som tur var
Mirjax: Min BVC sköterska sa att tandkräm inte är nödvändigt (jag började med det) eftersom et finns tillräckligt med flour i kranvattnet. Sen tyckte hon att det inte skulle bli en grej med den söta goda tandkrämen heller... så vi borstar bara med vatten nu. Suck... det är så mycket "do:s and don't:s" man ska ha i huvudet :-P
Panne: Jag tvekar lite för att Castor då är ca. 1år och han kan redan inte sitta still utan högljuda protester :-P Om de är 3mån och 2,5år (som ni till Thailand) kanske man har en annan situation eller? Jag vet inte jag käånner bara att alla på planet kommer hata oss efteråt och Castor kommer bli tokig av att sitta still 1min om det fortsätter som, han är nu...
Emlak: Vi kollar också lite smått... men allt vi vill ha kostar ju skjortan så vi ska också vänta lite :-P Ett hus i Sollentuna skulle vi vilja ha... nyproduktion är ju bra på så sätt att man har lite mer garanti och det sällan blir problem med dolda fel. Sen kanske ni får vara med också bestämma lite själva om ni bokar en etapp som inte är byggd ännu..
Föresten... va stadig Nellie är som jag gunga på hästen...
Tack Skanka
lillakotten: Ha en underbar resa
Vi laddar inför andra operationen och försöker hålla oss borta från folk så Castor inte får ett virus i sista stund Annars låter bio kväll och allt annat toppen... men det blir nog en tid hemma efter op också... hoppas vi kan ses efter det