AVA klinik i Riga
WildaMathilda skrev 2014-04-02 06:09:17 följande:
VSG: Tack! Vad kul att du är kvar! Calimero: Tack! Ruva är sååå jobbigt? Jag är alldeles för otålig. Och tack till andra som välkomnat mig också (om jag glömt någon ber jag om ursäkt!). Kul att vara tillbaka! Micro: Jag tyckte att det var jättejobbigt att vänja mig vid tanken kring ÄD, men gjorde alla tester etc under tiden jag försökte att vänja mig, för att spara lite tid. Det låter konstigt men idag kan jag inte förstå varför jag inte gjort detta tidigare, hahahaa! Och nästan alla jag känner säger att jag och min dotter är så lika. Framförallt till sättet! zaq: Jag har gått till Dr Fodina tidigare när hon jobbade på gamla AVA. Så när jag kontaktade henne igen så visste hon mycket väl vem jag var. Därför rekommenderade hon blastocystodling. Det gör det lättare för dem att avgöra vilka ägg som utvecklas bäst, även om det så klart är en lite större risk att odla ägg utanför livmodern (som ju är den bästa miljön för små ägg/embryon). Vi gick på hennes rekommendationer helt enkelt. Min man åkte ner själv vid äggplock och jag åkte ner fem dagar senare. Stannade en natt efter ET. De brukar rekommendera att man vilar lite efter en insättning och vi stannade en natt när vår dotter blev till så med vidskepligheten som kompanjon så valde vi att göra likadant den här gången. Och nu är det dag 8 för mig som ruvare och jag håller på att analysera och googla till vansinne?. KramKikar in ibland. Hade ett uppehåll till i dec då vi började med syskonförsök. Det misslyckades men blev mirakulöst gravid i jan på naturlig väg. Helt galet! Första gången på 9 år. Återstår att se om det går hela vägen. Hoppas nu att det går vägen för er iaf med syskon! Håller tummarna!! Kram