AVA klinik i Riga
The75, man kan blöda rejält och ändå vara gravid. Ge inte upp! Lycka till alla ni andra här också. Kram
The75, man kan blöda rejält och ändå vara gravid. Ge inte upp! Lycka till alla ni andra här också. Kram
Hej! Hoppas ok att jag hoppar in här med en kommentar till MrsCecilia. Prednisolon ska tas en gång per dygn, på morgonen. detta gör man för att så mycket som möjligt efterlikna kroppens egen produktion av kortisol (cortison) som är högst på morgonen. Det är inte ovanligt att man får svårt att sova tyvärr: Det är ju trots allt ett stresshormon man tar men förhoppningsvis hjälper det dig att bli gravid. Jag håller tummarna!!! Kram
Sissan, vad är det jag läser!! Grattis!!! Oh va roligt. Håller tummarna Kram
Fru xx, stort lycka till med er adoption! Tror det kommer att bli fantastisk!!! Om inte adoptionsprocessen hade tagit så grymt lång tid hade vi haft en liten från Taiwan Stor kram
Hej tjejer! Kikar in här med en fråga (går inte på Ava men vet att ni är erfarna i tråden). Gjort en massa ivf och ÄD tidigare och har en liten dotter på 1,5 år via ÄD. Testar nu med sista/enda embryot vi hade kvar i frysen för syskon och började med Lutinus igår, FET imorgon. Börjat må jätteilla och grymt uppsvullen mage. Som gravillamående men inte gravid. Nån som känner igen sig? Inte mått så på de vanliga Progesteron vagitorierna tidigare. Undrar om det kan vara biverkan? Kram
Supergrattis Callimero (och ni andra gravida) och beklagar ditt missfall Ullisa!! Stort lycka till er alla här! Kram
MrsCecilia, läste precis din blogg. Missat vad som hänt dig. Så fruktansvärt!!! Lider med er. Hoppas så att det går vägen för er nu!! Jo svullen och hormonell kännerjag ju igen men aldrig mått så här illa. Hoppas inte jag blir magsjuk till vårt FET, kan ju såklart vara nåt annat än Lutinusen. Tack för omtanken! Kram
MrsCecilia, förstår att det måste ha varit fruktansvärt!! Jättestor kram vännen och tusen tummar för nästa försök!!!