The75 skrev 2010-08-23 20:41:47 följande:
Hej
Tack för alla fina ord och styrke kramar man behöver sånt i svåra stunder!
Det kändes så tryggt förra tisdagen när vi varit på Vul och sett hjärtat och sen blev det så här!
Jag tog både kortison och trombyl en halv tabl dexamethason eller vad det nu heter och en trombyl.
Ja det känns ju lite skönt att man har så många i frysen vi ska vänta ca 1,5 mån och sen försöka igen men hur fixar man de? jag kommer vara ett nerv vrak nästa gång tror faktiskt jag heldre hade fått ett minus inte nog med att ruvandet är jobbigt sen kommer jag inte våga slappna av förens efter vecka 40
Vännen - såg här vad som hänt!! Stor kram till dig, vet precis hur det känt då vi varit med om ungefär samma sak. Tyvärr är hjärtslagen ingen garanti även om det ökar chansen rejält. Har man fått missfall så tror jag att man blir mer orolig vilket ju inte är så konstigt. Känslan av att se ett foster i magen utan hjärta som slår är ju fruktansvärd, jag kommer aldrig att glömma hur det kändes, den oerhörda besvikelsen då man längtat och försökt så länge. Känner så med dig - stora kramar och håller tummarna för nästa gång istället!! Kramar