AVA klinik i Riga
Jag blev gravid första gången med en slemhinna på 6,7 även om jag nog hade lite tur där :)
Hoppas att det går bra för dig/er i nästa vecka!
Niki- AvaRiga gör insättning om slemhinnan är 7 mm, så är den minst det så behöver du inte oroa dig för slemhinnan.
Hoppas allt gick bra igår, vad blev det till sist? :)
Grattis för nu då :)
Jodå, satte in 2 Blasto så nu kan vi bara hålla tummarna! Håller helt med... "lättare" nu när man har en liten hemma att fördriva tiden med :)
Undrande Sökare - Nu försöker jag svara igen för tredje gången. Den här sajten verkar inte samarbeta med mig direkt.
Eftersom jag har 10 mil till närmaste Werlabs med eget labb så tar jag ett digitalt Clearbluetest på testdagen och blodprov på måndagen om fredagsprovet blir positivt.
Tack för tips om rabattkod!
Har slutat känna av symptom för många behandlingar sedan... det är så olika ändå från gång till gång och från person till person - sen blir man ju bara knäpp :)
smurfen; tack för ditt meddelande, blev lite fundersam på om jag lät alltför negativ (för sån är jag annars inte alls!) men jag hade verkligen hoppats på att få mer för pengarna! 70 000 på ett ynka litet återförande (med inte ens toppblasto) är ganska mycket pengar tycker jag. Och dessutom deras bemötande efter att man betalat, helt otroligt att det inte vill fixa en kundrelation på något sätt..?
Men i alla fall, det finns många bra kliniker därute som man kan välja emellan och särskilt om man väljer frysta ägg. Och eftersom de inte vill använda fryst sperma (som flera andra kliniker gör) så undrar jag hur bra deras labb egentligen är och då kan man riskera större bortfall av frysta ägg hos dem än en annan klinik..? Eller? Bara min fundering..
Hoppas du hittar en klinik som känns bra!
Jaha då var det över för oss. Egentligen är våran testdag imorgon fredag, men efter två digitala Clearbluetest igår och i morse som visade "inte gravid" så vet jag säkert. Dessa test kan ju visa graviditet flera dagar innan testdatum och förra gången visade det gravid 1-2 veckor 2 dagar innan testdatum så hoppet är ute.
Jag har känt det i kroppen de senaste dagarna också, kan inte riktigt beskriva känslan. Ingen molvärk längre, inget kissande på natten, ingen ömhet.
Hur har ni gjort med medicineringen? Känns svårt att stå ut med att känna rinnande Lutinus i flera dagar till när man liksom vet.
Men åh, GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Vad underbart med plus, men jag förstår oron. En dag i taget och njut av att i alla fall fått det där efterlängtade plusset!
Ja, att inte lyckas känns tungt. Allt "förarbete" inför FET tar så mycket energi och när det är över så går luften ur en.
Vi ska försöka en sista gång. Vi har 4 kvar i frysen. Dock så tror jag inte att de är lika "fina" som de vi använt. Men värt ett försök. Undrar om vi ska göra ett annat upplägg nästa gång.
Stort grattis ännu en gång!
Hur länge brukar det ta innan man får tillbaka mensen efter Procrensprutan och misslyckat FET? Förstår att det är lite individuellt men på ett ungefär.
Sedan undrar jag HUR regelbunden mens man måste ha för att göra i naturlig cykel?