AVA klinik i Riga
<leia: Nää, vad hemskt! Tråkigt. Skit oxå! Kramar till dig!
Zola: Välkommen! Då är du samtidigt som oss andra i maj-gruppen i Riga. Lägg in dig på listan Ingen aning om sköldkörteln, nån annan vet säkert...
<leia: Nää, vad hemskt! Tråkigt. Skit oxå! Kramar till dig!
Zola: Välkommen! Då är du samtidigt som oss andra i maj-gruppen i Riga. Lägg in dig på listan Ingen aning om sköldkörteln, nån annan vet säkert...
Vad spännande att det börjar närma sig!
Håller tummar och tår för er som åker ner nu och framförallt för dig Hinos att allt går bra!
Var på VUL 2 nu och slemhinnan var 13 mm. 2 cystor men den ena var 4 cm och den andra 1 cm. På vänstra sidan hade jag lite vätska.
Nu har jag mailat Nadia och inväntar svar för vad som ska hända nu. Spännande!
T1979: Hon svarade att hon kommer maila nästa vecka med datum. Så vi vet fortfarande ingenting.
Vågar inte ens kika på priserna på flyg än, eller hotell..
Jag har inte hört någonting och det oroar mig lite. Det borde ju vara dags för oss snart. Åtminstone att få veta något..
Nu fick jag svar från Nadia, förmodligen äggplock den 30/5 och ET den 2/6. Precis samtidigt som dig Tistel..Märkligt
Hur ska vi göra med hotell/flyg/båt? Går det att prel boka?
Kan inte heller låta bli att tänka på det här med delad donator som någon skrev här i forumet nyss.. Så märkligt att vi har samtidigt...
På gång:
von Hiram 26/5
Siv77 ET 30/5
Pysseltomten, ET 31/5
Tistel ET 2/6
MrsCelan ET 2/6
Smugs ET 13/6
Ruvare:
mimmi65 FET 28/4
Bollan FET 17/5
Leia83 FET 13/5 (ca)
Gravid:
Akkie77 DET 4/10, en bebis BF 110623
Tea75 FET 10/11 + 26/11 BF 110721 snitt Pojke
Memeja DET 6 dec +20/12 Tvillingar Pojke och Flicka BF 110825
Nidra FET 21/1 +31/1 tvillingar
Hinos ET 19/2 BF 111112
Chockad ET 2/3 BF Tvillingar 2011-11-17
IVFdagar prel ET 23/4 +4/5
Lycka till Siv77!
Von Hiram: tack, jag ska försöka tänka så...och lita på att de vet vad de gör.
Nu har vi bokat båten (vågar inte chansa på flyg med vulkaneländet), nu sitter vi och letar hotell. Har ni bra förslag?
Von Hiram: Åhh, vad spännande! Förstår att det är pirrigt:)
Nu har vi tittat på hotell i 2 dagar, så maken tröttnade och tog till slut blev det Domina Inn, som verkar hyggligt. Hotel Monika hade inga rum kvar
Hur länge kan man äta progynon, nu har jag ätit sen den 10/5 och i fredags var slemhinnan 13 mm. Vad händer om den blir större?
Leia83: När är testdag för dig?