• MrsCecilia

Tea75: även blodprover? Inboxa mig gärna!

Elle69: Jag gör oxå VUL på CVL(eller nja, gör min första på fredag, har gjort IVF där innan). Tar de blodprover oxå? De har alltid varit lite anti att hjälpa till  tycker jag. 

• MrsCecilia
    The75 skrev 2011-05-02 11:36:22 följande:
    MrsCelan blod prover vet jag inte om hon kan fixa jag gjorde mina hos fertilitetsläk på Mamamia så jag är lyckligt ovetande om det :0)
    Det ska ju tas 2 blodprover och om inte CVL gör så står jag på bar backe. Och oroar mig en massa för det förstås. Var gör ni andra blodprover? Har ni tips? Var ska jag vända mig?
  • MrsCecilia

Ivf-dagar: Grattis raring, är himla glad för din skull och hoppas det smittar av sig på oss andra. Glad Nu måste du uppdatera listan och flytta dig till gravida:)

VonHiram: Hjärtligt Välkommen hit och till "maj-gruppen" Jag ska oxå vara där den 30/5. Vi var dit på ett första besök och är nöjda med dem so far

• MrsCecilia

T1979: Hjärtligt välkommen till oss! Och till "maj gruppen" Skrattande

Leia83: Vad konstigt, har de inget svar på varför det är så? Otäckt när kroppen inte gör som vi vill:( Kramar till dig!

Anna1967: Så tråkigt, jag är ledsen för din skull. Lycka till på EVG! 

• MrsCecilia

I morgon är det dags att börja med progynon. Hoppas svettningarna avtar fortast möjligt, jag håller på att flyta bort.

Nu är det inte långt kvar! Snart åker vi, och det skulle vara väldigt roligt att passa på att ses där nere när vi alla är där?!

• MrsCecilia
    Pysseltomten skrev 2011-05-10 08:40:43 följande:
    Hela 9,3mm, va härligt Leia! Då hoppas jag verkligen allt går bra på AVA så vi kan ses på lördag och bara njuta av livet! Solig

Bollan va bra att du endast behövde betala patientavgiften! Verkar ju vara som ett lotteri om vilken klinik man är på och hur tillmötesgående dom är med kostanderna osv... Obestämd

Så slutet av Maj-gänget, snart är det dags! Stannar ni över dagen och tar flyg hem på kvällen eller hur är upplägget? 
    Hade som sagt varit jättekul att ses i verkligheten om vi får möjlighet till det
    Jag är väldigt spänd, hoppas jag får en bättre läkare på VUL 2 nästa vecka och att min livmodersleminna är tjock och fin. Man blir lite orolig när man läser er andras inlägg.

maj-gänget: Har ni bestämt flyg och boende ännu? Vilka hotell har ni kikat på? Hur länge har ni tänkt stanna? 
  • MrsCecilia
    Pysseltomten skrev 2011-05-10 08:40:43 följande:
    Hela 9,3mm, va härligt Leia! Då hoppas jag verkligen allt går bra på AVA så vi kan ses på lördag och bara njuta av livet! Solig

Bollan va bra att du endast behövde betala patientavgiften! Verkar ju vara som ett lotteri om vilken klinik man är på och hur tillmötesgående dom är med kostanderna osv... Obestämd

Så slutet av Maj-gänget, snart är det dags! Stannar ni över dagen och tar flyg hem på kvällen eller hur är upplägget? 
    Hade som sagt varit jättekul att ses i verkligheten om vi får möjlighet till det!
    Attans,  jag glömde ju att svara Glad:  Vi har tänkt att stanna kvar och ev flyga samma dag som ET hem eller dan efter.
Svar på tråden AVA klinik i Riga