AVA klinik i Riga
Hjärtligt välkommen Mimmi65 och varmaste lycka till. Vi håller tummar och tår för dig!
Hjärtligt välkommen Mimmi65 och varmaste lycka till. Vi håller tummar och tår för dig!
Tea75: även blodprover? Inboxa mig gärna!
Elle69: Jag gör oxå VUL på CVL(eller nja, gör min första på fredag, har gjort IVF där innan). Tar de blodprover oxå? De har alltid varit lite anti att hjälpa till tycker jag.
Elle69: Om det är så är det ju toppen! Tack för det!
Ivf-dagar: Grattis raring, är himla glad för din skull och hoppas det smittar av sig på oss andra. Nu måste du uppdatera listan och flytta dig till gravida:)
VonHiram: Hjärtligt Välkommen hit och till "maj-gruppen" Jag ska oxå vara där den 30/5. Vi var dit på ett första besök och är nöjda med dem so far
T1979: Hjärtligt välkommen till oss! Och till "maj gruppen"
Leia83: Vad konstigt, har de inget svar på varför det är så? Otäckt när kroppen inte gör som vi vill:( Kramar till dig!
Anna1967: Så tråkigt, jag är ledsen för din skull. Lycka till på EVG!
I morgon är det dags att börja med progynon. Hoppas svettningarna avtar fortast möjligt, jag håller på att flyta bort.
Nu är det inte långt kvar! Snart åker vi, och det skulle vara väldigt roligt att passa på att ses där nere när vi alla är där?!
Leia83: Tjooho! vad roligt! Håller tummar och tår!
Bollan: Verkligen ett lotteri som pysseltomten sa. Har man tur så hamnar man rätt.. Jag betalde 914 kr till en sur läkare i fredags för VUL