AVA klinik i Riga
Siv77: Vi har oxå tid i slutet av maj. Tog första sprutan igår. Spännande, snart är det dags.
Siv77: Vi har oxå tid i slutet av maj. Tog första sprutan igår. Spännande, snart är det dags.
Siv77: Vi har exakt samma planering, då borde vi vara där samtidigt Häftigt!
Det verkar som vi är många i slutet på maj, vi har planerat ET den 30/5.
Jag kan inget om sköldkörtel, däremot hade jag för högt Fibrinogen som jag skulle få behandling för när vi kom dit. Vad det nu är. Nån som vet?
Tänkte vi måste uppdatera listan lite. Mycket har hänt sen början på mars!
På gång:
LinaEm prel ET 29 april
IVFdagar prel ET 18/4
MrsCelan ET 30/5
Bollan FET mars-april
Ruvare:
Chockad ET 2 blastocyster 2mars, TD 15 mars
Gravid:
IGOR: FET gravd BF 110403. Planerat snitt den 15/3-11.
Akkie77 DET 4/10, en bebis BF 110623
Tea75 FET 10/11 + 26/11 BF 110721 snitt Pojke
Memeja DET 6 dec +20/12 Tvillingar BF 110825
Nidra FET 21/1 +31/1 tvillingar
Hinos ET 19/2 BF 111112
Tistel: Det hade ju varit roligt att ses när vi ändå är där allihopa! Vi kommer vara där precis samma tid som er!
LinaEm: Jag ser att du oxå kommer vara där?
Betty76: Vi har gjort ÄD i Sverige, vi fick vänta något år på vår tur, dessutom fick vi dela äggen med andra par så vi fick bara ett ägg.
Man mailar till Riga, men kan oxå prata med dem på skype.
Om man har en bra läkare i Sverige så kan de ta alla prover, ultraljud här, mediciner, sen åker man ner till Riga när det är dags. Vi valde att åka dit på ett första besök för prover och konsultation, det kändes tryggare för oss och sen åker vi dit igen när det är dags för återföring. Så 1-2 ggr träffar man Riga. Vi skickade alla våra journaler via mail dit.
LinaEm: Attans, jag läste fel. Trodde du var där samtidigt som oss. Hur går det med blödningarna?
Vad roligt! Vad många vi är där i slutet på maj! det måste ju betyda tur!
Lycka till Wilda! Vi hörs!
Hjärtligt välkommen smugs!