• Rosen 76

AVA klinik i Riga

Inte konstigt att man själv blir osäker när alla läkarna säger olika...
    Under mina 13!!! Ivf tidigare har jag satt in 2 embryon... Tror det blir detsamma nu under ÄD. Om vi nu får två dugliga embryon förstås...

• Rosen 76

Procren injektionen tagen! Check på den
    Nu inväntas mensen i veckan... Snart bär det av!!!

• Rosen 76

Oj, 10 dagar?! Riga sa typ typ 5 dagar Max... Jag har ätit en karta med p-piller nu en månad med sista pillret igår... Kan det vara olika då kanske?

• Rosen 76

Spännande att många är igång nu!! ð???
    Här har jag nu fått startdatum för Progynon och det blir måndag 26/5. Prel spermielämning 13/6 och prel ET 16/6...
    Herregud, kan tiden gå liiite långsammare!!!

Mensen kom idag, svettades som en galning inatt och vaknade dyngsur flera gånger. Brukar ha liknande svettningar vid Lutinusanvändning efter ET... Har påtalat för Riga så får vi se vad de säger!!

• Rosen 76

Redan, Japp, tog Procren i lördags! Blev aningen trött och seg men annars inga direkta symptom (som tur är) Lite huvudvärk till och från dock...

• Rosen 76

Hahaha, svettningarna inatt kanske var mega symptom när jag tänker efter! Var det sprutan eller bara menssymptom vet jag dock inte Får se hur natten inatt blir...

• Rosen 76

Lider med er Skade och Fru84! Det får bara inte hända! Ta hand om er!! ð???

En fråga dyker upp mitt i alla tankar - är detta vanligt/ vanligare med ÄD??

• Rosen 76

Jag har under alla mina tidigare ivf tagit Lutinus men tycker kladdet och flytningarna är grymt jobbiga. Finns det alltså något man kan ta oralt som är minst lika bra så man slipper det??
    Har fått berätta för mig tidigare att det är bättre att ta det vaginalt?? Vad säger ni??

• Rosen 76

Hjälp!
    Vaknade precis med värsta smärtan på höger sida typ äggstocken med kallsvett, nära på att svimma och spy...!
    Är detta en biverkning av Progynon ???

Svar på tråden AVA klinik i Riga