-
Ja, verkligen! Jag är helt inne på att byta klinik faktiskt om FET inte fungerar nu i augusti. Tjecken eller spanien står det emellan. Vad har vi att förlora förutom tid och pengar?Zakynthos skrev 2012-06-29 19:51:20 följande:inget där heller Och blir väl inget svar förrän på måndag nu då...... RIktigt dåligt av dem
-
Sissan: jag tog akupunktur både före och efter de tre senaste gångerna. Man kommer till ett rum lite längre bak, där en lång kvinna stoppar nålar i rygg och fötter. Inte vidare skönt, man ligger som en strandad säl. Det är ett rum där donatorer och andra vilar upp sig efter diverse ingrepp så man är oftast inte själv.. Vet inte om det gör varken från eller till..
-
Lycka till Sissan! <3
Nästa vecka är det procrenspruta och sen åker jag i slutet på augusti för mina sista eskimåer i frysen. Jag har ännu inte beslutat om jag ska ta ny klinik eller Riga igen.
-
Sissan: Nån väska kanske?
Jag åker till Island i morgon, spännande och roligt!!
-
The75; Här håller vi tummar och tår och tror på det bästa!
Sissan; Hur går det?
Idag tar jag procrensprutan och så är Fet 3 i gång! Vet nån om någon gyn i sthlm har öppet den 27/7?
-
Sissan: Island var verkligen fantastiskt, god mat, bra shopping och otroliga naturupplevelser. Hittade en skitsnygg michael kors väska
-
Usch vad jobbigt, vilket skit det här är :( KramarThe75 skrev 2012-07-21 19:44:42 följande:Hej
Nu har hoppet övergett mej i morse tog jag ett CB gravtest med veckoindikator och den visar gravid 1-2 den har allså nu börjat sjunka vilket borde vara ett tydligt tecken på att jag fått MF när jag tog det sist stod det gravid 2-3 och jag blöder fortf hoppas nu bara att allt kommit ut när jag ska på vul på tis så det inte blir en massa problem med det oxå :0( -
Nää :( Fy bubblan. Kramar!Sissan skrev 2012-07-24 06:07:33 följande:
Jaha då va det negativt, hade testdag idag- puh- va less man blir;(
-
Hjärtligt välkommen!Cice skrev 2012-07-25 10:39:29 följande:Hej
Jag är ny här, jag villl gärna få vara med och få lite info.
Kram
Fråga på så svarar vi så gott vi kan -
ahms: jag känner precis som du. Fast jag har 2 ägg i frysen och åker till Riga om ca 14 dagar så känner jag inget hopp. Detta blir då 12 insättningen.