• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Zakynthos skrev 2012-06-29 19:51:20 följande:
    inget där heller Och blir väl inget svar förrän på måndag nu då...... RIktigt dåligt av dem
    Ja, verkligen! Jag är helt inne på att byta klinik faktiskt om FET inte fungerar nu i augusti. Tjecken eller spanien står det emellan. Vad har vi att förlora förutom tid och pengar?
  • MrsCecilia

Sissan: jag tog akupunktur både före och efter de tre senaste gångerna. Man kommer till ett rum lite längre bak, där en lång kvinna stoppar nålar i rygg och fötter. Inte vidare skönt, man ligger som en strandad säl. Det är ett rum där donatorer och andra vilar upp sig efter diverse ingrepp så man är oftast inte själv.. Vet inte om det gör varken från eller till..

• MrsCecilia
    The75 skrev 2012-07-21 19:44:42 följande:
    Hej
    Nu har hoppet övergett mej i morse tog jag ett CB gravtest med veckoindikator och den visar gravid 1-2 den har allså nu börjat sjunka vilket borde vara ett tydligt tecken på att jag fått MF när jag tog det sist stod det gravid 2-3 och jag blöder fortf hoppas nu bara att allt kommit ut när jag ska på vul på tis så det inte blir en massa problem med det oxå :0(
    Usch vad jobbigt, vilket skit det här är :( Kramar
Svar på tråden AVA klinik i Riga