Fru xx skrev 2012-05-16 18:06:09 följande:
Nej det gick inte alls denna gången. Blodprovet var negativt, hcg mindre än 1. Så himla trist!
Hade det på känn på något sätt men man blir ändå ledsen, besviken och känner sig uppgiven. Ska det aldrig bli vår tur att få barn??? Slutade med medicinerna igår kväll så tog inte kvällsdosen och har inte tagit något idag men fortfarande ingen mens.
På något sätt vill man bara försöka igen så fort som möjligt men samtidigt är man så himlans trött på det och skulle bara vilja ta en paus från allt och inte bara rätta hela sitt liv efter behandling. Men samtidigt är man stressad för tiden bara rusar iväg och åren går, usch och fy!
Någon som vet ifall AVA i Riga har stängt nåt under sommaren? Är det fortfarande ingen kötid där?
Vi funderar på att köra en helt ny ÄD i Riga under sommaren ifall det är öppet vill säga och ifall vi orkar.
AVA i Finland har ju sommarstängt och det känns dessutom högst osäkert ifall det kan bli nån FET, vi har bara två kvar i frysen och nu denna gången gick fem av våra sju embryon åt för att få fram de två som sattes in, ingen vidare statistik.
Minus här oxå. Jävla skit! Har även jag slutat med alla mediciner
Jag blir oxå så himla ledsen och besviken. Man kämpar och sliter och så blir det så här varje gång. Det känns som jag ska gå sönder inuti i ibland. Jag vill inte förbli barnlös.
Vi har ju aldrig plussat. Någonsin på alla 12 år. Himla konstigt.
Riga har öppet som vanligt, desto värre i sverige att få gyn att göra VUL under sommaren.
Jag mailade och fick svar att man måste vänta en hel mens innan man fick köra igång igen.
Jag skrev att vi måste göra nåt annorlunda nästa gång eftersom det inte fungerar..