Missne skrev 2017-04-02 12:25:24 följande:
Välkommen till tråden. Spännande att ni snart är på gång också. Inte långt kvar nu.
Jag är nu hemma igen och har två embryon insatta. Det ena var toppkvalitet och det andra mediumkvalitet efter upptiningen. Nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa. Har tesdag 10 april men kommer nog att börja testa tidigare än så . Slemhinnan var 7,1 mm vid insättningen så den är ju i tunnaste laget men åtminstone över 7 mm som de helst vill att den ska vara.
Åh, grattis!! Det är så spännande att följa andra i samma sits, skönt också att fokusera på andra än sig själv!
Slemhinnan är en sak jag funderat på, min gyn är mkt noga m att kolla så att den är treskiktad, vilket han säger är lika viktigt som måttet. Varken IVF Riga eller AVA Riga har dock sagt ett knyst om det... hmm... men det finns ju så många olika åsikter om vad som är viktigt, så det är väl därför antar jag.
Min har ca 10 dagar på sig att tjocka till sig från 6,3 som den var i torsdags, så det tror jag den klarar. Som du säger, 7 och uppåt SKA ju vara ok. Hur som helst, håller alla tummar och tår för ett stort fint PLUS för er. Vilket försök i ordningen?