Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
Usch vad jobbigt att ha ont i magen...
Är det förstoppningsvarning? Det är ju inte helt ovanligt att gravida får det...
Usch vad jobbigt att ha ont i magen...
Är det förstoppningsvarning? Det är ju inte helt ovanligt att gravida får det...
Kan ju faktiskt vara kolikartat...
Tarmarna funkar ju annorlunda nu
Jag går varannan dag ungefär (vilket eg är fullkomligt normalt) men det är förstoppningsvarning ändå (jättehårt i början sen diarreartat) lite jobbigt men jag har inte ont mer än en liten stund innan jag behöver gå på dass
Har samma problem, rensade ur garderoben förra helgen på allt som jag inte kan ha. Är van vid att ha smal midja i förhållande till resten så de flesta av mina kläder är rätt tajta i midjan så det var mycket som inte gick på längre. Har ingen aning om vart man handlar mammakläder, det enda jag vet är att det finns på nätet, HM, PoP och Lindex
Kan ha ett par av mina vanliga byxor med gummisnodd (hårband) mellan knappen och knapphålet. Mysbrallorna funkar oxå, men hur snyggt är det
Sen har jag några kjolar och klänningar som jag tror att jag kommer kunna ha hela tiden eftersom de antingen är väldigt stretchiga eller skurna under bysten och vida.
Har köpt långa linnen på cubus och vero moda för att täcka glipan i byxorna och täcka magen när jag har trikåkjol under magen
Du har inte överstimuleringssymptom NizzY?
En av kollegorna fick det några veckor efter att hon blev gravid och hon klarade knappt av att gå uppför en trappa till slut. Men det kanske inte var ett stimulerat försök den här gången?
RUL avklarat
En milstolpe på vägen i alla fall, vi väntar en simhoppare tror jag... Perfekt pikstil med benen tätt ihop så det fanns inte en chans att se vad det var för kön
Den verkade må bra i alla fall
tror jag börjar känna av fogarna lite. fler som gör det?