Inlägg från: Hannathu |Visa alla inlägg
  • Hannathu

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

vivillblitre skrev 2010-04-27 20:19:32 följande:
    Åh så kul.. :) Såg man det tydligt att den rörde sig? :)
    Inte jättetydligt det var en gammal dålig apparat som hade väldigt dålig upplösning. Men man såg lite att de inte var stilla i alla fall.

Tippar på att man kan se mycket bättre med en bättre apparat
  • Hannathu
    vivillblitre skrev 2010-04-28 08:37:21 följande:
    Ja nu har jag nyss stigit upp och kissat.. så nu får jag vänta tills jag ska dit vid 10.. men som Lieben skriver.. det är inga problem att kissa längre :P Vaknar ni ofta på natten/tidig morgon för att ni måste kissa? jag vaknar alltid mellan 5-6 på morgonen..  lite drygt och värre lär det säkert bli :P
    Kräks på kvällar nätter och mornar (och ibland på dagarna) så jag har inga problem med att jag är kissnödig tidigt på morgonen

Dum fråga kanske men när vågar ni börja titta på grejer till era barn?
    Och när har ni tänkt börja handla? Jag vågar inte ens titta än men maken tycker att vi  kan kolla på lite olika vagnar mm så att vi har gott om tid att fundera fram och tillbaka och bestämma oss för vad vi vill ha
  • Hannathu

Som det känns nu så skulle jag helst ha ngn som bestämmer vad vi ska ha och ordnar allt det så att det står hemma när vi kommer hem med bebben

Men å andra sidan kanske det känns bättre snart och jag vågar tro att det är sant och inte bara matförgiftning

• Hannathu
    Plly skrev 2010-04-28 15:58:45 följande:
    Längtar efter KUB på fredag, känns som en milstolpe...
    Lycka till!
  • Hannathu
    Leiben skrev 2010-04-28 23:10:59 följande:
    jag behöver också ett lycka till. har KUB i morgon på morgonen och är nervös...
    Håller tummarna för att det går bra!
  • Hannathu
    Leiben skrev 2010-04-29 15:57:42 följande:
    allt gick bra. vi fick en låg risk och allt såg fint ut. busfröt åkte runt och viftade och gäspade :)
    Härligt!
  • Hannathu

Kattalindh

Grattis till graviditeten! Det var en rejäl barnaskara!
    Inohep? Är det mot proppar eller är det ngt annat?

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?