Inlägg från: vivillblitre |Visa alla inlägg
  • vivillblitre

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Hannathu: Jag kommer vänta så länge som möjligt.. Iaf till efter UL i v.17-19 eller när det blir :) Men jag har faktiskt redan köpt en tavla.. där man kan sätta in bilder på bebisens 12 första månader. Det var något jag skulle väntat med också egentligen. Men eftersom det var sista exet och dem skulle sluta sälja den sen så passade jag på :P

Men vagn och sånt väntar jag med så länge tills jag känner att det känns bra.

• vivillblitre
    Plly skrev 2010-04-28 15:58:45 följande:
    Jag som samlar på retrovagnar har redan 4 stycken sen tidigare så vagnproblem kommer vi inte få haha... Jag har köpt lite småsaker (och intalat mig själv att man alltid kan ge bort dom om det skulle hända något) mest nån söt body som man inte kunnat låta bli att köpa. Längtar efter KUB på fredag, känns som en milstolpe...
    Ibland önskar man att tiden gick lite fortare den här första tiden! Lycka till på KUBet! :)
  • vivillblitre
    Leiben skrev 2010-04-28 23:10:59 följande:
    jag behöver också ett lycka till. har KUB i morgon på morgonen och är nervös...
    KLart du me ska få ett lycka till! Hoppas det har gått bra idag!
  • vivillblitre
    Leiben skrev 2010-04-29 15:57:42 följande:
    allt gick bra. vi fick en låg risk och allt såg fint ut. busfröt åkte runt och viftade och gäspade :)
    Så roligt :) Fick ni några bilder med er på bebis?
  • vivillblitre
    Plly skrev 2010-04-29 16:22:37 följande:
    Jaaa! Vad kul! Insåg precis att vårt KUB är IMORRN ju! Trodde det var onsdag idag..*snurrig*Hoppas vi får se lillpyret vifta vi med
    Inte vanligt att man är före i tiden :) Vad skoj! :)
  • vivillblitre
    Plly skrev 2010-04-30 10:11:30 följande:
    ÅÅÅÅhhh, vi fick se en liten idag som vinkade och hoppade och sög på tummen! <3Helt fantastiskt! Nu kan jag pusta ut lite...Fick en jättelåg risk på Kub:en dessutom så vi är väldigt glada Fick två bilder som är lite oskarpa och så tog vi med mobilerna direkt på skärmen oxå så man kan ha med sig dom och titta på typ var 5:e minut ;-DVälkomna ni andra! Kul att vi börjar bli en del nu.
    Åh så underbart :) vilken vecka är du i nu? :)
  • vivillblitre
    Underbara2010 skrev 2010-05-01 09:48:00 följande:
    Usch, det kom lite blod igår kväll. Bara lite brunt i flytningarna med ändå! Tycker att det räcker nu. Vill kunna slappna av och njuta av min graviditet. Jag har ju varit på två ultraljud och allt såg bra ut (är i vecka 9) men oron finns kvar. Har nästa ultraljud planerat till slutet av maj. Undra just om jag kan hålla mig tills dess, eller om jag kommer att ringa och be om ännu ett VUL. Har nån av er haft problem med blödningar?
    :/ Usch ja det är inget kul precis :( Men det är tydligen väldigt vanligt. Jag hade bruna blödningar i 6 dagar när jag var i vecka 4-5.. är i vecka 13 idag och ska på ultraljud nästa vecka. Men är ändå så rädd att tex hjärtat slutat slå osv.

Jag tycker du ska ringa och få be om ett vul.
  • vivillblitre

Lieben: Ja fast att man absolut inte önskar någon annan att behöva gå igenom massa motgångar gång på gång, så är man ändå "glad" att det finns fler än en själv. Så man har någon att prata med och kan stötta och peppa varandra.

Nu är vi ju äntligen gravida och jag hoppas verkligen att det ska gå bra för oss alla <3

Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?