Inlägg från: Hannathu |Visa alla inlägg
  • Hannathu

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Vilken underbar bild PP!!!

Lieben - Håller tummarna för att din bebis lugnar ner sig, min pojk blev lugn när maken la handen på magen, det kanske kan vara lite hjälp?

• Hannathu
    Plly skrev 2010-10-29 11:54:23 följande:
    Tack söta Har precis börjat testa min nya TENS-apparat dom jag köpte i veckan...ni som inte vet vad det är så är det 4 fästplattor man fäster där det gör ont och så går det små strömladdningar (vibrationer, knackningar eller surr) Först vågade jag inte testa den, men nu känns det skönt att ha på när man får en förvärk Kommer absolut ha med den till förlossningen! Nån annan som testat?  

jag ville ha TENS men den störde skalpelektroden så det var bara att glömma...
  • Hannathu

Hoppas att det inte dröjer så länge Leiben
    Men det kan ju ta ett tag oxå makens faster var sjukskriven 4 månader för kraftiga sammandragningar redan med första barnet

• Hannathu
    NorrVimpel skrev 2010-11-01 20:03:23 följande:
    PrettyPolly: Tänkte ta med den till BM och höra. Chansar på att gå dit imorgon kanske, har tid först i slutet på veckan.
    Testa att sätta på låret bara och se om du kan få ngn effekt alls. Om det bara känns på ena så låter det som för låg effekt, är batteriet laddat förresten?
  • Hannathu

Förstår att det segar sig, jag hade sett till att ha en hög med pyssel att göra under november men nu tror jag inte att jag hinner med det...

• Hannathu
    Plly skrev 2010-11-03 12:52:11 följande:
    Jag övar då och då på att sätta på och knyta trikåsjalen, det är ett litet företag i sig Sen har mannen satt ena katten i vår "typ" babybjörn, det var inte så uppskattat
    bra att du övar! Sitter just nu med liten i sjalen och det är inte helt lätt att få på den de första gångerna
  • Hannathu
    Wehee skrev 2010-11-03 17:02:59 följande:
    Haha katten i bärsele. Det måste se hur kul ut som helst.

Hannathu, Leiben, PP; nu har ni bara en vecka til bf. Hur går tankarna?
    Tja att det kanske hade varit bra för sonen att vara kvar därinne tre veckor till men att det är helt underbart att ha honom här
    Leiben skrev 2010-11-03 15:01:39 följande:
    vilka sjalar har ni?
    En Loma Sino tror jag den heter, ärvd lång trikåsjal
  • Hannathu
    Wehee skrev 2010-11-03 19:09:53 följande:
    Hannathu, haha puckad jag är. Klart han är här din lille skrutt. Jag skyller fortfarande på hormoner
    amningshjärna? Det skyller jag allt på just nu
  • Hannathu
    Leiben skrev 2010-11-03 19:29:31 följande:
    Så här går mina tankar: det är sjukt svårt att å ena sidan gå runt som vanligt och fika med folk, äta pizza, gå på biblioteket, diska och samtidigt vänta på att något superont och superstort ska hända som kommer att förändra ens liv. Hur förhåller man sig till det?
    Det gööör superont men det går över!
    Skaffa Xylocainsalva att ha om det gör ont efteråt, väldigt skönt att ha första gången man går på toa tex. Den svider lite till att börja med men bedövar rätt bra sen. De sprayade med xylocain när de skulle sy mig...

Sen hur man ska förhålla sig vet jag inte det är större än det går att få huvudet runt eller hur man ska beskriva det...
  • Hannathu
    Leiben skrev 2010-11-03 21:16:20 följande:
    xylocain hjälper ju inte ens på myggbett :(
    nä, jag ska ha sprutbedövning när det skall sys!
    nä på mggbett är det rätt värdelöst
    Den här gången funkade det kanon, det tas väl upp lättare på slemhinnor eller ngt sånt
Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?