• Ellish

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Hänger på jag med :) v 10 (9+3)

Tog över tre år att komma till + :( Men gravid är jag , och visst är vi glada men kan inte riktigt än glädjas åt det och har kanske inte heller riktigt fått in i huvudet än att jag faktiskt är gravid. Konstant orolig ( jobbigt )

• Ellish
    Hannathu skrev 2010-04-26 07:12:53 följande:
    Välkommen och grattis! Vilken behandling gjorde ni? IVF eller ngt annat?
    Tackar :) Vi gjorde ingen behandling , utan vi börja prata om att ta kontakt med KK för att börja en utredning. Då tog det sig helt plötsligt. Trodde BM ljög för mig när testet var positivt.
  • Ellish

Jag är extremt nojjig hela tiden. Jag har inte haft några blödningar alls har knappt några gravsymtom bara lite öm i brösten , lite molvärk men inte mycket mer än så. Gjorde gravtest på MVC , BM sa att det var 2 starka streck på stickan! Men jag känner mig inte speciellt gravid villket oroar mig.

Någon mer??

• Ellish
    Plly skrev 2010-04-26 16:17:48 följande:
    Vi har fått titta på bebben på Ul i vecka 9+3 samt att jag varken har blött eller så, men jag tror ändå inte riktigt att jag är gravid Jag har inte mer gravidsymptom än vad du har... Vi ska göra KUB nu på fredag, kanske fattar jag bättre och slutar oroa mig då...who knows? Kul alla ni nya som tittar in !
    Jag vill med göra ett tidigt UL men får inget pga att det inte finns några misstankar att det skulle vara några problem. Blir så trött när man ringer och det ända man får till svar är att det är normalt *mutter* Har tid hos BM igen i v 13 är i v 10 nu ( 9+4 ) låångt kvar ::(
  • Ellish
    Hannathu skrev 2010-04-27 17:23:13 följande:
    Så härligt!  Vi blev oxå spontant gravida precis när vi började utredning men sen gick det ju inte vägen tyvärr... Håller tummarna för er!
    Jo det hoppas vi med! Är konstant orolig :( går in i vecka 11 i morgon. Ni har inte påbörjat någon ny behandling?
  • Ellish
    Hannathu skrev 2010-04-27 18:20:34 följande:
    Nu är jag i v 12+1 tack vare IVFbehandling, såhär långt har vi aldrig kommit med ett levande barn i magen innan så hoppet ökar Blev sjukskriven för illamående igår och då passade läkaren på att kolla så att den därinne mådde bra och den verkar trivas utmärkt, viftade lite på armar och ben men var rätt lugn
    Oh vad roligt!  Jag hoppas att vi får behålla det lilla livet . Har försökt att få ett tidigt ul men får inget förens v 16:(
  • Ellish

wiiee i dag lyckades jag tjata till mig ett vul :D Så på måndag ska jag upp på sjukhuset och förhoppningsvis få se en liten plutt, Men nu är jag nervös istället för att dom ska säga att något är hfel eller inte hitta något där inne :S

• Ellish
    vivillblitre skrev 2010-05-03 12:58:44 följande:
    <3 underbart.. jag hoppas detsamma för min del på torsdag.. usch så nervös jag e!
    Jo jag nervös med kan jag lova :) Det kommer säkert gå bra :)
  • Ellish
    NorrVimpel skrev 2010-05-03 13:00:48 följande:
    Härligt
    Mmm helt underbart :) blev framflyttat från 24 Nov till 5 dec :)
Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?