bebbe2008: Den här veckan är det stängt för skollov, så det är nästa vecka, den 10:e som gäller för ÖF.
ByUs: Vi har en balansboll som vi sitter och hoppar på när Alice har ont i magen, funkar oftast bra (dock inte i kväll...), men man orkar ju inte sitta hela kvällarna eller nätterna dessvärre. Alice har ju den goda vanan att magen brukar lugna sig igen framåt kl. 21 på kvällen (hmm, borde ju innebära runt kl 20 nu när det blivit vintertid) så då är det lättare att köra med såna tricks. synd att bärsjal är svårt för er nu. Har du varit inne på sjalbarn.se och hört om det är nån som har nåt knep för hur man kan knyta ändå? Det är det enda som funkar eftermiddagar och kvällar för oss... Jag har förresten slutat helt med lök nu, min barnmorska berättade att vissa barn är extremt känsliga för det och märker av även pyttesmå mängder. Vet ju inte om det har något samband, men två dagar efter det började Alice bli bättre i magen, och även om hon fortfarande har ont ibland är det inte längre hela dagarna nästan varje dag utan oftast bara på kvällarna och max hälften av dagarna. Hemskt jobbigt är det helt klart iaf när magen krånglar... är överlycklig att det blivit så pass mycket bättre nu. Och jag har ändå fått sova hyggligt på nätterna hela den här perioden.