Medusan skrev 2010-06-08 22:14:42 följande:
Mmm rea är toppen, jag brukar tohandla när Lindex har sina reor för de har ofta så fina bebiskläder. Jag fick sms från KappAhl idag förresten att det är halva reapriset hos dom just nu. Har du kollat in den rean?
Jag brukar också mest köpa nya kläder även fast jag handlar på tradera, finns hur mycket fint och nytt som helst där till ca halva priset av vad man hade betalt i affären. Det är mest de lite dyrare märkena jag köper där som t.ex. PO.P och meandi
aah, jag fick också sm från kappahl men det gällde inte barnkläderna!! Blev besviken och de hade jättelite reagrejjer ute på hälla, har inte kollat på stan än men brukar inte köpa kläder till mig där ändå..Blev förvånad att det inte gällde barn/bebiskläderna, de brukar alltid vara med!
Tycker också om Lindex barnkläder men H&M är nog favoriten nu! Iallfall när det gäller kläder till sonen, tycker om dera kvalitet och priserna
Jag har inte tittat på tradera något faktiskt! Tycker det verkar så svårt, har dock köpt en grej därifrån som sonen älskade! En "nattlampa" i form av en sködpadda man tänder och så blir det stjärnhimmel i olika färger..!