Inlägg från: Nanniii |Visa alla inlägg
  • Nanniii

Decemberbebis 2010

Hej!
    Har idag fått bruna flytningar med lite klumpar i som påminner om levrat blod. Har varit inne på gynakuten , men dom sa att det är svårt att se nu så jag har fått tid på Måndag för vul. Känns som allt bara faller för mig:( som om jag ger upp.  Det är en evig väntan till Måndag och jag bara gråter ;(

Kram på er alla

• Nanniii

Hej igen, och tack för era omtankar.
    Idag är det bruna som bortblåst, är kanske lite lite brunt som kommer, men  inte som igår. Hoppas verkligen det bara varit något just för stunden och att det lilla pyret vill vara kvar hos oss.

Skulle inte orka ett till missfall .
    Kissar massor, har molvärk och är trött,
    Jag verkligen hoppas hoppas!!!!

Hoppas ni alla mår bra
    Kramar

• Nanniii
    Ginge skrev 2010-04-29 17:20:58 följande:
    ah vad skönt att det slutade för dig. Tänk att med varje dag som går är du närmare vecka 13, och då riskerna nästan försvinner.Kram på dig.
    Ja , men man sitter ändå och oroar sig supermkt !! Varför kunde dom inte bara ha hållt sig borta :)

Hur är allt med dig?
    Kram!
  • Nanniii
    Ett två tre skrev 2010-04-29 17:28:09 följande:
    Vi tar för givet att allt ska gå bra och att vi behöver mer plats så vi gick och köpte oss ett hus idag
    För det första så vill jag gratta till huset ;) vad underbart !!

Ja, jag ska på Måndag , så otroligt nervös !!
    du hade väl också blött?
    hade du ont i magen under tiden då och hade du också brunaktigt?

Kram
  • Nanniii
    tessbmess skrev 2010-04-30 14:08:01 följande:
    Åh, hoppas att allt ær bra! Jag fick också brunt som varade i 5 dgr..det var inte mycket som kom men tillræckligt før att jag skulle få mitt førsta sammanbrott.. Nu ær det borta och ersætt med en jækla massa illamående.. Ær trøtt som tusan och kissar en del.. Hoppas hoppas att de bara jæklas lite med oss! Kram!
    Heej!!
    Ahh så du fick också lite brunt, kom det på pappret när du var på toa?
    För det är de det oftast gör på mig. Hade du något ont , eller som vanlig molvärk??
    Jag är supernervös. Har ju inte haft några direkta symptom heller förutom molvärk och mkt kissande ;)

Du var inte inne och kollade dig när du hade ditt??

Trevlig helg
    Kraam!
  • Nanniii

Hej!!
    Hoppas ni har det fiint, 
    är det fler som har gasmage?

Jag kan ha så ont i magen emellanåt .. känns som jag måste släppa mig hela tiden.
    Och den här mensvärken (växtvärk) buuuhh!! Får panik ibland ..

Sköt om er
    kramar

• Nanniii

Usch ja :( får du ont något också? Lite öm i magen?!
    haha jag försöker se på min mage om där är någon skillnad, men jg vet inte.. har alltid haft en liten gravidmage ;)

• Nanniii

HEEEJ tjejer ;)
    Nu vågar jag börja hoppas igen. Var inne på gynakuten idag för jag haft bruna flytningar och haft lite ont i magen, var ju nästan helt säker på att det var kört.

Men neej då , där var en liten och hjärtat slog på som bara den ;))
    Är någonstans i 7+2 ,  jag blev så tårögd och lycklig.

Nu hoppas jag allt gåår jätte bra framöver så man slipper oroa sig.

Ni mår bra ???

Ta hand om er
    Kramar

• Nanniii

Tack för alla söta kommentarer ;) blir alltid lika glad av att komma in hit och läsa!!
    Det verkar som om det är ganska många av oss som mår bra av graviditeten (peppar peppar) ;) Jag känner mig inte gravid direkt. men så glad man blev igår när man såg det lilla hjärtat slå .

Jag har redan fått en mage, det måste ju bara vara alla gaserna ;) haha!! har en riktig bulle på magen, men det är gulligt ;)

Har ni börjat berätta för andra än??

Kramar

Lizzie 83 skrev 2010-05-03 17:56:19 följande:
    Har alla molvärk? Jag har knappt känt av någonting i tjejmagen och jag brukar ha fruktansvärd mensvärk.  Jag mår inte särskilt illa heller. Har bara ont i brösten och är supertrött. 
    Jag har inte haft så mkt molande värk som jag har haft innan, ibland kan det hugga till. Jag har förväntat mig det värsta just för att jag annars har riktigt kraftig mensvärk och känslig livmodertapp . Illa mår jag knappt heller, har kännt av det när jag åker bil, och jag har kräkts en gång. Brösten känner jag inte av så mkt heller, men SUPERTRÖTT är jag ;) och kissar som en kran;)

Alla verkar uppleva helt olika ;)
  • Nanniii
    Nanna84 skrev 2010-05-07 12:42:07 följande:
    Ni som bor i eskilstuna, har ni varit på inskrivning än? Eller i vilken vecka ska ni dit? Jag ska dit den 11:e juni, och då är jag i vecka 14, är inte det lite sent? Funderar om det bara beror på att de ska flytta BM-mottagningen, eller vad tror ni?
    Hej Nanna
    Jag ska på inskrivning den 26/5 ,Då är jag i v 12. Kunde ha fått ett tidigare, men där fanns inte tider , och i v 12 så finns där en möjlighet till att få kolla bebben också, och se så allt är bra. Det kan bero på att dom ska flytta också . Jag skulle ringa ngn dag innan och fråga om dom flyttat till sjukhuset än. Krånligt ;)
Svar på tråden Decemberbebis 2010