Decemberbebis 2010
Hej!
Får man hänga på här?
Har precis plussat och om allt går bra så får vi en julbebis.
Hej!
Får man hänga på här?
Har precis plussat och om allt går bra så får vi en julbebis.
Lintott: Jag förstår din oro när det gäller div. hobbysar och aktiviteter. Självklart ska man ta det försiktigt.
Personligen tror jag att: Är jag lycklig så är bebis lycklig och är min man lycklig, så är jag lycklig... alltså är bebis lycklig. Eller hur jag nu ska förklara det.
Vi har hästar och jag rider en hel del. Kommer fortsätta rida, så länge jag mår bra av det (slutar självklart om kroppen säger ifrån... eller om min man skulle känna oro och vilja att jag avstod).
Jag tycker ändå att du kan kräva av din sambo att han tar det extra lugnt och tar sig en funderare... att han faktiskt ska bli pappa och får en extra liten individ att tänka på.
Känningar här är: Ont i boobisarna, molvärk och hugg i livmodern och yr. Har inte passerat BIM ännu, men teststrecket blir starkare... så det bådar gott .
Ja, det kan göra rysligt ont! (Speciellt om man befinner sig på platser där man inte kan "släppa väder" hur som helst, hehe) Men, men jag har för mig att det är värst nu i början... så det är bara att hålla ut
Det här med "gravidmage". Jag har allt som oftast en ganska platt mage och nu syns en liten utbuktnad redan i v.7 + den här hemska spända gasmagen högre upp. Tighta tröjor är bara att glömma.