-
-
Svar på tråden Tips mot spruckna hälar?!?!
-
Har du testat sheasmör? Det är jättebra mot sprickor.PinglanEmma skrev 2010-04-10 13:11:38 följande:smörjer fötterna & på me plastpåsar ja de gör jag det med
-
Nej var köper??Denebola skrev 2010-04-10 13:18:01 följande:Har du testat sheasmör? Det är jättebra mot sprickor.
-
www.vitavera.se/product.aspPinglanEmma skrev 2010-04-10 13:32:43 följande:Nej var köper??
www.crearome.se/default.asp&ProductID=352531&bargain=0&ProductGroupID=15985 -
tummeli kräm kasvinsuojelu.berner.fi/tuotteet/kuvat/tummeli.jpg är superbra.
Och att fila, fila, fila. Har aldrig problem med mina hälar när jag tränar regelbundet, då det sker barfota på slitande underlag, men nu efter ett års uppehåll (pga graviditet) börjar de krångla igen
-
Absolut bästa fotkuren!!! OLIVOLJA is da shitDenebola skrev 2010-04-10 11:52:30 följande:Fotbad: 1 msk såpa, 1 msk solrosolja, 2 msk honung blandas i varmt vatten, inte hett. Ha fötterna i detta i minst 20 minuter. Smörj med tex olivolja eller sheasmör på kvällen, trä på plastpåsar på fötterna och sedan raggsockar. Sov med detta på.
-
Bra till det mestaTeskedsmamman skrev 2010-04-10 14:41:49 följande:Absolut bästa fotkuren!!! OLIVOLJA is da shit
-
Precis, PERFEKT att smörja bröstvårtorna med under amning också t exDenebola skrev 2010-04-10 14:45:32 följande:Bra till det mesta
-
Calmuril (från apoteket) svider som fan när man har på det men självsprickorna försvinner över en natt, eller två.
-
När jag har torrfilat mina fötter sätter jag dom i fotbad bestående av 1 msk yes diskmedel, 1 msk grönsåpa och 5 liter varmt vatten!
Efter 10 minuters fotbad borstar jag dom med en lite större nagelborste, torkar väl, smörjer in med olivolja och på med ett par bomullssockar!
-
Compeeds plåster tar ju bort all smärta direkt.