Allergitråden
Kavat : Hur gick det för liten på sjukan ?? Mår han bättre nu ?
Kavat : Hur gick det för liten på sjukan ?? Mår han bättre nu ?
Smillamilla: ingen dum fråga alls,,finns inga sådana =) Tyvärr har jag inget svar till dig. Men reagerar han med kontakt är det väl ingen bra idé?
Hur mår han nu med glutenfritt? Fått några svar från hudtestet ni gjorde, för ni fick väl göra ett sådant va ?
Kavat : stackars liten :( hoppas det vänder nu då! Har de kollat honom för rs ?
Mithrandil : trist att han är dålig :( äter han endast äggfritt nu? Han kanske behöver stå på en mjölkfri diet?
Fått några svar på hans allergitester ?
Fick svar på Bellas idag och inget visade på hasselnöt :) dessvärre blev ungen TOK prickig sist hon åt spår av hasselnöt så hon kommer iallafall äta en kost utan det.. Hon visar ju positivt på cashew. Så lika bra att strunta i alla nötter
Mithrandil : men var han inte väldigt känslig för ägg? Det äter han väl inget med? Typ pannkakor och så?
Hoppas ni kan få svaren snart. Har de inte konmitntill nästa vecka så ring och ligg på ;)
Mithrandil : Tilde har med massa hudfärgade prickar. Främst på armar och mage... Ingen aning om vad det beror på..
ViFrånLandet : fy vad jobbigt ni har det :( skickar jordens största bamsekram!
Jag tycker ni ska in med honom och få inhalera på sjukhuset och kanske till och med bli inlagda.
För såhär ska ni inte behöva ha det!
Innan Bella fick sin pariboy tyckte jag aldrig maxdoser av pulmi och airomir hjälpte. De var helt enkelt för svaga när de redan är väldigt dåliga!
Sen kan det kanske vara bra om de tar en syresättning på honom och kolla hur han ligger till där!
Är han påverkar precis hela tiden ? Eller hjälper medicinerna en kort stund ? Hur andas han vid vila, antal inandningar ? Bukandning/indragningar ?