Bläääää nu har dock hönan reagerat på något ( de andra "symtomen" från igår var bara en förkylning )
Nu kastar jag snart in handduken och skiter i det här. Är helt övertygad om att socialen snart kommer och tar henne ifrån mig ändå *gråter*
Hur vi än försöker göra rätt så blir det fel ändå =(
Är så fruktansvärt trött på det här. Snart sätter jag henne på en risdiet och burar in henne i ett vadderat rum så hon omöjligt kan stoppa något i munne, som tyvärr är hennes störta hobby *ironisk*
Hon har eksem på mage/rygg/nacke och armar. Dessutom VÄGRAR hon sova nu, hon som brukar somna på två röda.
Hon har varit kanon fin i hyn länge nu och detta kom efter mellanmålet då vi fikade lite.
Jag hade bakat en kladdkaka med detta receptet:
2 tsk fiberHusk
2 dl vatten
200 g mörk choklad (el 1 dl kakao)
125 g smör eller mjölkfritt margarin
1,25 dl socker
1,25 dl rismjöl
1,25 dl bovetemjöl
1 tsk bakpulver
Jag använde mig utav mjölkfritt margarin och ckoklad. Vad kan ha gått snett då ??????
Hon brukar aldrig få smaka sånt här gottigt men nu tyckte jag att det passade bra eftersom hon kunde äta den, men se hur bra det gick *gråter en skvätt till *
Nu är det visserligen ingen stor reaktion och egentligen kan man väl blunda för eksemen men jag blir så less på att hon aldrig får vara bra i hyn. Dessutom kommer det definitivt sätta sig på magen med..det gör det alltid i slutändan =(