Tibell skrev 2011-06-10 20:59:39 följande:
Mithrandil : Härligt att barnen är lite gladare nu =) Tagit bort sädesslagen , mjölk och ägg på Alexander nu då?
Har Amanda haft några fler astmasymtom?
Här hemma är det sååå mycket bättre nu när det är sämre väder..vilken skillnad. Får se hur det går när solen kommer tillbaka..
Är riktigt deppad över att barnen ska ha sina pollenbesvär. De är så små dessutom, de ska kunna vara ute och leka som alla andra barn =(
Men sist vi råkade glömma ge Bella allergimedicin på morgonen såg hon alldeles sjuk ut efter några timmar ute. Snoret rann, ögonen var blanka och alldeles illröd runt om. Till och med svärmor ( som tycker jag är hypokondriker ) trodde Bella blivit sjuk i feber,,så dålig såg hon ut att vara.
Astman är också bättre nu när det regnar, Nästan så man inte saknar solen ;)
Var på utvecklingssamtal på Tildes avdelning idag. Och de tog också upp detta med att hon aldrig är still.. Inte ens vid samlingar eller matstunder =/ Hon ålar sig, klättrar, studsar mm. Förklarade att de upplever henne som orolig i kroppen
Jag berättade om mina misstänkar om allergier och att det kanske beror på magont när hon gör sådär men det köpte inte fröken.
Min man tror ju inte heller på det så han blev själaglad över att någon mer än han tycker jag är nojig.
Den svullna magen skyller de på att hon kanske äter mycket..
Får era barn så stor mage av att äta ??
Saken är den är att hon inte alls äter bra.. Och någon storviktare är hon knappast med sina 14-15 kg..
Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Jag kanske bara ser saker som inte ens finns ??
Hur gammal är hon? Orolig i kroppen kan de bli av airomer.