Allergitråden
så irriterande hade telefontid till sonens läkare o han skulle ringa upp när jag låg o sov, sagt ocvh gjort...vaknar nu och han har ringt 3 ggr och jag har inte vaknat av telefonen!!!! Ringde upp barn men nu har de stängt för helgen. Hoppas han ringer igen senare på dagen annars måste jag vänta ytterligare dagar att fråga mina frågor!
Sonen sover som ett litet ljus på nätterna nu, 12-13 timmar utan problem. Magen var inte det minsta uppsvälld i dag och han är absolut inte förstoppad. Vet inte alls vad jag ska tro om nåt! Misstänker att han bara har en lättare veteallergi med sina mkt lindringa eksem på kinderna, i övrigt var nog det andra en slump...men vet som sagt inte vad jag ska tro längre. Tänkte ju fråga läkaren om prover på sonen som kanske kan ge oss lite mer klarhet i det hela.
I förrgår ramlade lillen så han kunde inte stödja på benet på hela dagen i går, han kröp runt stackarn, snacka om frustrerad, men i dag haltar han i alla fall så det var nog en kraftig stukning. Är det inte det ena så är det det andra
Sonen råkade föresten få i sig en bit med mjölkchoklad häromdagen då storebror var snäll och bjöd...men ingen som helst reaktion. Sov gott på natten, ingen diarré och inget skrikande. Ska bli intressant sedan när vi ska provocera med mjölk och se om det växt bort eller om han klarar en liten mängd bara innan reaktion visar sig